امروز؛

سردار اشتری با امام جمعه بوشهر دیدار کرد

فرمانده نیروی انتظامی با سفر به استان بوشهر با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۵۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ - 23August 2017
سردار اشتری با امام جمعه بوشهر دیدار کرد

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با آیت الله صفایی نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات نیروی انتظامی گفت: ناجا در هر کجا که ناامنی و بی نظمی باشد به شدت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: یکی از توفیقات ناجا، ایثار و جهاد در راه برقراری امنیت مردم است؛ امروز در عرصه‌های مختلف جامعه، نیروی انتظامی به طور مستمر در خدمت مردم بوده و در انجام مأموریت‌های خود مصمم است.

سردار اشتری با تاکبد بر انجام بهتر و مصمم‌تر مأموریت‌های پلیس در جامعه گفت: در استان بوشهر با بسیج امکانات و همراهی و هماهنگی سایر دستگاه‌ها خوشبختانه رشد خوبی را در راستای ایجاد امنیت پایدار شاهد هستیم و اگر امکانات و تجهیزات بیشتر در اختیار ناجا باشد، مأموریت‌ها بهتر انجام خواهد شد اما در حال حاضر تا مطلوب‌ها فاصله وجود دارد.
 
آیت الله صفایی نیز در این دیدار از عملکرد نیروی انتظامی در خصوص برقراری امنیت در جای جای کشور تقدیر کرد و گفت: نیروی انتظامی همواره حافظ امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است، لذا حمایت از این نیرو در برقراری امنیت بر همه واجب می‌باشد و همه باید در برقراری امنیت به ناجا کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه امنیت زمینه‌ساز پیشرفت در جامعه است، گفت: نبود امنیت باعث ایجاد آسیب در تمام ارکان حکومت می‌شود؛ نیروی انتظامی در کنار سپاه، ارتش و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی عهده‌دار حفظ امنیت است.

آیت الله صفایی با اشاره به اینکه فرماندهان نیروی انتظامی بر اساس بینش و نگاه دینی این سازمان را پیش می‌برند، تصریح کرد: استان بوشهر استانی استراتژیک و مهم به دلیل وجود مرزهای آبی و قرار گرفتن در آبراه آبی جهانی است، تجارت در این استان پیشینه دیرینه دارد و جغرافیای آن، نیازمند نیروی انتظامی قوی، مومن و مقتدر است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ادامه با اشاره به دستاوردهای ناجا در این استان عنوان کرد: کشف جرایم، استفاده از تجهیزات الکترونیکی در حفاظت از مرزها، مبارزه با ترانزیت مواد مخدر و برخورد با قاچاق کالا از مهمترین این دستاوردهاست.

امام جمعه بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: تقویت و کمک به فرمانده جدید بر همه دستگاه‌های اجرایی واجب است چرا که باعث تقویت نظم و امنیت در استان می‌شود.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار