مجتهدزاده:

هدف دشمن در تقابل با بیداری اسلامی توقف جریان تمدن‌سازی اسلامی است

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: امروز جهان استكبار با ترفندهای رسانه‌ای و عمليات روانی سعی در تفرقه و پراكنده‌سازی نيروهای جهان اسلام و خاموش كردن بيداری اسلامی دارد تا بلكه بتواند از تمدن‌سازی اسلامی جلوگيری كند.
کد خبر: ۲۵۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ - 23August 2017
به گزارش دفاع پرس از مشهد، نشست كميته بانوان شورای هماهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی امروز (چهارشنبه) با حضور «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان برگزار شد.

مجتهدزاده در این نشست اظهار داشت: تاكيد مقام معظم رهبری به نظام‌سازی و تمدن‌سازی اسلامی وظيفه ما را در جامعه سنگين‌تر می‌كند.

وی افزود: تمدن‌سازی نياز به الگوپردازی دارد و بهترين الگو در دفاع مقدس وجود دارد. در این راستا باید به نقش بانوان به عنوان قدرت نرم جامعه توجه ویژه شده و این نقش تبيين شود.

مجتهدزاده ادامه داد: متاسفانه نقش زنان در دفاع مقدس و حتی تاريخ اسلام به خوبی تبيين نشده و وظيفه بانوان ايثارگر جامعه است كه خود به ميدان بيايند و سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس را در جمع‌آوری مستندات و ثبت و ضبط وقايع تاريخ دفاع مقدس كمک كنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جهان استكبار با ترفندهای رسانه‌ای و عمليات روانی سعی در تفرقه و پراكنده سازی نيروهای جهان اسلام و خاموش كردن بيداری اسلامی دارد تا بلكه بتواند از تمدن سازی اسلامی جلوگيری كند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: ما در عرصه جنگ نرم و مقابله با عمليات روانی می‌بايست از ظرفيت بسيار خوب دفاع مقدس در الگو پردازی تمدن اسلامی بهره بگيريم، لذا از ديگر وظايف بانوان اين است كه ارزش‌های دفاع مقدس را تبيين و ترويج كنند.

مجتهدزاده در پایان گفت: زن مملو از عواطف نسبت به همسر و فرزند و خانواده است، اما وقتي پای مصلحت و منفعت كشور و نظام اسلامی به ميان می‌­آيد منافع کشور جایگزین عواطف و احساسات می­‌شود و این زن با مديريت احساسات و عواطف خود همسر، فرزند و برادر را تشويق به حضور در جبهه مي‌كند و این نشانگر آن است که زنان در دفاع مقدس با مديريت احساسات خود حماسه آفريدند.

 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها