در معراج شهدای کرمان برگزار شد؛

پیوند زوج جوان کرمانی در جوار پیکر مطهر شهدای گمنام

زوج جوان کرمانی با حضور در معراج شهدا ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدا، زندگی مشترک خود را در جوار پیکر مطهر سه شهید گمنام تازه تفحص شده آغاز کردند.
کد خبر: ۲۵۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ - 24August 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، معراج شهدای کرمان همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) محل برگزاری پیوند آسمانی زوجی شد که علاقه‌مند بودند شهدا شاهد عقد آسمانی‌شان باشند.
 
مراسم عقد این زوج در فضای معنوی معراج شهدا و در جوار پیکر مطهر سه شهید گمنام برگزار شد.
 
«امین گزستانی» مسئول روابط عمومی معراج شهدای استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار اشت: این زوج جوان کرمانی تصمیم داشتند مراسم ازدواج خود را در سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) برگزار کنند و پس از اینکه خبردار شدند سه شهید گمنام در معراج شهدا هستند، مراسم خود را به این مکان منتقل کردند.
 
گزستانی ادامه داد: این مراسم سومین مراسم ازدواجی است که در کنار پیکرهای مطهر سه شهید گمنام انجام شده است.
 
وی گفت: معراج شهدای کرمان، محل زیارت عموم مردم و هیئت‌های مذهبی در مناسبت‌های مختلف است و علاوه بر برگزاری مراسم وداع خانواده‌ها با پیکرهای مطهر شهدا از جمله شهدای مدافع حرم و شهدای تازه تفحص شده، به محلی برای انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی نیز تبدیل شده است.
 
یادآور می‌شود پیکر مطهر این سه شهید گمنام از 19 شهریورماه همزمان با یادواره شهدای اطلاعات به کرمان منتقل شد و تا هفتم شهریورماه میهمان مردم شهر کرمان هستند و پس از آن برای تشییع و تدفین به شهرستان‌های بم و راین منتقل می‌شوند.
 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار