سردار دولتخواه:

آمادگی و توانمندی یگان ویژه؛ بیانگر توجه ناجا بر رویکرد آموزشی است

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با بیان اینکه «اعتماد مردمی» بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی یگان ویژه است، گفت: آمادگی و توانمندی مثال‌زدنی این یگان، بیانگر توجه ناجا بر رویکرد آموزشی و ارتقاء مهارت‌های علمی و عملی است.
کد خبر: ۲۵۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ - 27August 2017
آمادگی و توانمندی یگان ویژه؛ بیانگر توجه ناجا بر رویکرد آموزشی است
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «احمد دولتخواه» معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا در بازدید از یگان ویژه استان آذربایجان شرقی، یگان ویژه را پویا، متخصص و توانمند معرفی کرد و اظهار داشت: يگان ويژه به عنوان یک پلیس قدرتمند همواره در کليه عرصه‌های ملّی و مذهبی حضوری فعال و چشمگیر داشته و توانسته با پيروی از ولايت فقيه، اقتدار و آمادگی در جهت برقراری نظم و امنيت، گام‌های موثری بردارد.

وی افزود: این پلیس تخصصی در عرصه توسعه نظم و امنیت در کشور، به خوبی ایفای نقش می‌کند و به حق همیشه آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدی را داشته و در تمامی صحنه‌ها افتخار آفرین بوده است.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا بیان کرد: پليس، رسالت سنگينی را عهده‌دار است و یگان ویژه نيز تاكنون با ياری حق تعالی، از خودگذشتگی و غيرت دينی كاركنانش، در تمامی مأموريت‌های محوله موفق بوده و کارکنان این پلیس، رشادت‌های بزرگی را به ویژه در سال‌های اخیر و در خدمات‌رسانی به مردم از خود به جای گذاشته‌اند که این مهم مایه مباهات و فخر نیروی انتظامی است.

وی  «اعتماد عمومی» را بزرگ‌ترين سرمايه اجتماعی یگان ویژه برشمرد و گفت: مردم داری، رأفت اسلامی و صيانت از حقوق شهروندان سه مشخصه برجسته یگان ویژه است که در كنار این شاخصه‌ها، آمادگی لازم روحی و جسمی را نیز می‌توان از ديگر ويژگی‌های کارکنان يگان‌های ويژه نام برد.

 سردار دولتخواه گفت: توانمندی پلیس ویژه؛ بیانگر توجه نیروی انتظامی بر رویکرد آموزشی و ارتقاء مهارت‌های علمی و عملی است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار