امیر حاتمی:

تمام تلاشمان ‌‌ارائه خدمات بيشتر ‌به ايثارگران است‌

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در آينده نزدیک از ظرفيت فراكسيون ايثارگران مجلس و وزارت دفاع‌ جهت تعامل هر چه بيشتر برای رسيدگی به ‌ايثارگران بهره خواهيم گرفت.
کد خبر: ۲۵۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ - 28August 2017
تمام تلاشمان ‌‌ارائه خدمات بيشتر ‌به ايثارگران است‌
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امير سرتيپ «امير حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست با اعضای فراكسيون ايثارگران مجلس شورای اسلامی ‌با قدردانی از رأی اعتماد قاطع و ارزشمند نمايندگان مجلس شورای اسلامي‌ اظهار داشت: رای اعتماد بالای نمايندگان محترم، پشتوانه ارزشمندی برای ادای تكليف و پيشبرد اهداف‌ و برنامه‌های وزارت دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح است.

وی تاكيد كرد: اين رأی اعتماد قاطع نشان از حمايت نمايندگان ملت ايران ‌‌از تقويت بنيه دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری ‌اسلامی ایران است.‌

وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح در بخش ديگری از سخنان خود فراكسيون ايثارگران را خانه خود دانست و ‌‌افزود: ما اين فراكسيون را متعلق به ‌خودمان می‌دانيم و تمام تلاشمان را در جهت ارائه خدمات هر چه بيشتر ‌به ايثارگران عزيز به كار خواهيم گرفت.

امير حاتمی عنوان كرد: در آينده نزديک با استمرار این‌گونه جلسات، از ظرفيت فراكسيون ايثارگران و وزارت دفاع‌ جهت تعامل هر چه بيشتر برای رسيدگی به ‌ايثارگران بهره خواهيم گرفت.

وی با بيان اينكه همواره بايد قدردان ‌مجاهدت، جانفشانی و از‌ خودگذشتگی ایثارگران عزيز باشيم، ‌تصريح كرد: معتقديم كه عزت، اقتدار و امنيت امروز ايران اسلامی را مديون ايثارگران، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و همه آن‌هايی كه خودشان را وقف نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران كرده‌اند، هستيم.

در اين نشست اعضای فراكسيون ايثارگران با تقدير از رئيس جمهور بابت انتخاب امير سرتيپ حاتمی به عنوان وزير دفاع، و تبريک كسب بالاترين رای اعتماد از سوی مجلس شورای اسلامی، ‌حمايت همه‌جانبه خود را از برنامه‌های كلان وزارت دفاع اعلام كردند.

اعضای فراكسيون ایثارگران در اين نشست همچنين به بحث و بررسی در خصوص ارتقای خدمت‌رسانی به ایثارگران پرداختند و در پايان وزير دفاع به سوالات اعضای فراكسيون در اين خصوص پاسخ گفت.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار