فرمانده سپاه استان بوشهر:

فرهنگ جهاد و دفاع مقدس در قالب راهیان نور احیا شود

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فرهنگ جهاد و دفاع مقدس باید در قالب راهیان نور احیا و به نسل جوان انتقال داده شود.
کد خبر: ۲۵۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ - 28August 2017
فرهنگ جهاد و دفاع مقدس در قالب راهیان نور احیا شودبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ظهر امروز در همایش «تجلی اخلاص» در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با گرامیداشت یاد و نام شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، دفاع مقدس را مهم‌ترین بخش انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: دفاع مقدس یک قطعه بسیار مهم یا شاید مهمترین قطعه تاریخ انقلاب اسلامی است و بدون حفظ آثار شهداء که وظیفه زنده نگه داشتن آن به عهده داریم هیچ حرکتی امکان‌پذیر نیست.

وی با تاکید بر حفظ آثار هشت سال دفاع مقدس در عرصه‌‌های مختلف جامعه افزود: آثار و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس باید در جامعه ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد تا موقعیت‌های چشمگیر حاصل شود.

رزمجو با بیان اینکه انقلاب اسلامی باشکوه‌ترین و با نفوذترین انقلاب در جهان است، افزود: حماسه‌آفرینی شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس و امروز به عنوان مدافعان حرم در هم آمیخته شده است تا امروز انقلاب اسلامی باشکوه‌ترین و با نفوذترین انقلاب دنیا باشد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه رشادت‌ها و حماسه‌های رزمندگان اسلام با مسائل مادی قابل قیاس نیست، خاطرنشان کرد: مگر می‌شود رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را با مسائل مادی مقایسه کرد، رزمندگان اسلام در عرصه‌های مختلف، تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زدند که امروز در دنیا بهترین نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... دارد.

وی، با تاکید بر احیاء فرهنگ ایثار و جهاد در اردوهای راهیان نور تصریح کرد: فرهنگ جهاد و دفاع مقدس باید در قالب راهیان نور احیاء شود و به نسل جوان فرهنگ حماسی را انتقال داد.

رزمجو با تاکید بر این نکته که روحیه ایثار و شهادت باید مهمترین موضوعات راهیان نور باشد، تصریح کرد: انتقال میراث گرانبهای دوران دفاع مقدس از طریق راهیان نور میسر است و تحکیم پیوند ارزش‌ها و فرهنگ نسل جوان امروز و حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس در اقشار مختلف مردم از «حبیب ابن مظاهرها» تا «علی‌اکبرها» در کاروان‌های راهیان نور گره خورده است.

در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران راهیان نور و خادمان شهداء در سازمان اردویی و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار