رزمایش آتش‌نشانی در بیمارستان بعثت نهاجا برگزار شد

رزمایش آتش‌نشانی و امداد و نجات با همکاری کمیته بحران اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش و سازمان آتش‌نشانی شهرداری منطقه 15 تهران در بیمارستان بعثت نهاجا برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ - 29August 2017
رزمایش آتش نشانی در بیمارستان بعثت نهاجا برگزار شد
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، دکتر حاتمیان جانشین و رئیس کمیته بحران بیمارستان بعثت نهاجا در حاشیه برگزاری رزمایش آتش‌نشانی و امداد و نجات گفت: در راستای تداوم اجرای مانورهای ایمنی و آتش‌نشانی در بیمارستان‌ها، این رزمایش به مدت سه روز در مجتمع پزشکی نهاجا برگزار شد.

وی افزود: مسئله اطفای حریق و ایمن سازی بیمارستان‌ها در مواجه با آتش سوزی و حوادث غیر مترقبه یکی از موضوعات مهمی است که طی سال‌های اخیر به شدت دنبال آن بودیم و امروز بسیار خوشحالیم که با حمایت مدیران بازرسی نهاجا و سازمان آتش نشانی تهران شاهد اجرایی شدن رزمایش آتش نشانی در این مجموعه هستیم.

جانشین بیمارستان بعثت نهاجا اظهار داشت: یکی از بزرگترین مشکلات ما در زمینه اطفای حریق و اجرای عملیات آتش نشانی در زمان وقوع حادثه، محدودیت‌های موجود در فضای بیمارستان است که انجام هرگونه عملیات و امداد رسانی و اطفاء حریق را دچار مشکل می‌کند.

وی گفت: در بیمارستان بعثت نهاجا به عنوان یکی از بزرگترین بیمارستان‌های شرق تهران که روزانه هزاران مراجعه کننده دارد، همواره با این نگرانی مواجه هستیم که در زمان آتش سوزی چگونه باید در بهترین و سریع‌ترین شکل ممکن نسبت به اطفاء حریق و خروج بیماران، همراهان و کارکنان اقدامات لازم را انجام داد.

رئیس کمیته بحران بعثت نهاجا ادامه داد: اجرای چنین رزمایش‌هایی می‌تواند آغاز خوبی برای حرکت‌های ثمر بخش در حوزه ایمن سازی و آمادگی مجموعه در برابر حوادث غیر مترقبه همچون آتش سوزی باشد.

این رزمایش با حضور ستاد بحران، آتش نشانی بیمارستان بعثت و آتش نشانی منطقه 15 تهران به مدت سه روز و با آخرین تجهیزات و امکانات اطفاء حریق در سطح بیمارستان بعثت نهاجا برگزار شد.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار