هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ابهامات پرونده بمب‌گذاری در دفتر نخست‌وزیری/ طبق اعلام منابع غیررسمی «کشمیری» کشته شده است

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه پس از گذشت 36 سال همچنان ابهاماتی در پرونده بمب‌گذاری دفتر نخست وزیری وجود دارد، گفت: کشمیری پیشینه زیادی ندارد و عواملی در این قضیه کمک کرده‌اند تا وی به سِمت جانشین دبیر شورای عالی امنیت ملی برسد.
کد خبر: ۲۵۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ - 31August 2017

طبق منابع غیررسمی کشمیری کشته شده است/ جنایت‌کاران، قربانی نیستند/ بیانات رهبری هشدار به جبهه داخلی و خارجی است/ ابهامات پرونده بمب‌گذاری دفتر ریاست‌جمهوری«سید محمدجواد هاشمی‌نژاد» دبیر کل بنیاد هابیلیان و فرزند شهید ترور در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره سرنوشت «کلاهی» و «کشمیری» اعضای گروهک تروریستی منافقین اظهار داشت: گزارش‌های متفاوتی از سرنوشت کلاهی و کشمیری به ما رسیده است؛ اما طبق گزارش‌های غیررسمی این دو نفر فوت کرده یا توسط عوامل داخلی منافقین کشته شده‌اند؛ زیرا آن‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند. خبر قطعی فوت یا کشته‌ شدن کلاهی و کشمیری باید از منابع رسمی بیان شود.

وی درباره ابهامات موجود در پرونده بمب‌گذاری دفتر نخست وزیری گفت: کشمیری فرد گمنامی بود و سابقه کاری زیادی نداشت تا بتواند به سمت جانشین دبیر شورای عالی امنیت ملی برسد؛ بنابراین باید کسانی او را معرفی کرده باشند و این موضوع مورد ابهام است.

هاشمی نژاد خاطرنشان کرد: کشمیری جزو هشت نفری بود که اجازه داشت بدون بازرسی وارد دفتر ریاست جمهوری و دفتر نخست وزیری شود. فردی همچون وی پیشینه زیادی ندارد و لذا عواملی باید در این قضیه کمک کرده باشند تا کشمیری به این سمت برسد. پرونده‌ای در این خصوص در دهه 60 باز شد. آن زمان به دلیل ترور‌ها و جنگ، پرونده به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفت. پرونده بعد از 2 بار مطرح شدن، بسته شد؛ اما برخی ابعاد و زوایای آن مبهم ماند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اجازه ندهید جای جلاد و شهید عوض شود، گفت: این موضوع از دو جهت قابل بررسی است؛ از یک سو منافقین داخلی و از سوی دیگر تغییرات شرایط و تحولاتی که در دنیا رخ داده است. در زمانی که کشور ما عرصه جولان تروریست‌ها بود، رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس دیوان عالی کشور و برخی مسئولان رده بالای نظام به شهادت رسیدند و عکس العملی از دنیا دیده نشد. زمانی که رجایی و باهنر به شهادت رسیدند، هیچ‌کس این ترور را محکوم نکرد! ایران دهه 60 در مظلومیت به سر می‌برد.

وی افزود: امروزه موضوع تروریسم در دنیا مطرح است. زمانی که در گوشه‌ای از جهان حادثه‌ای رخ می‌دهد همه کشورها فاجعه را محکوم می‌کنند. در حادثه مجلس شورای اسلامی حتی آمریکا هم در لفافه این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

هاشمی نژاد بیان کرد: عرصه دنیا از اختیار دولت‌ها خارج و حمایت دولت‌‌های بزرگ از تروریسم برای همه آشکار شده است. موضوعی در پرده ابهام باقی نیست و این وضعیت عرصه را برای تروریست‌ها تنگ‌تر می‌کند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه منافقین طی 15 سال گذشته سعی کردند که پیشینه خود را پاک کنند، گفت: منافقین سرکرده خودشان را پنهان کرده‌اند و همسر وی سکان‌دار این گروهک شده است تا پاسخگوی جنایت منافقین علیه ملت ایران نباشند. گروهک منافقین قصد دارند خودشان را به عنوان گروهی دموکراتیک نشان دهند. این در حالی است که پیشینه عظیم جنایات منافقین یقه آن‌ها را گرفته و اجازه نمی‌دهد که چهره ظاهری خود را تغییر دهند. منافقین می‌خواهند با فریبکاری، جنایت‌کاران را به عنوان افرادی قربانی مطرح کنند؛ این اقدام یک نوع فرار به جلو است.

وی افزود: بیانات رهبرمعظم انقلاب در خصوص تغییر جای جلاد و شهید، به تلاش شبکه نفاق اشاره دارد که جانیان تروریست به قربانی تبدیل نشوند. از سوی دیگر غفلت‌هایی در داخل کشور خودمان وجود دارد. ناآگاهی مسئولین در خصوص شبکه‌های نفاق و شیوه‌های کاری آن‌ها، برای منافقین فرصت ایجاد می‌کند. اخیرا منافقین اعلام کردند  که با تلاش‌هایی که در داخل کشور انجام دادند، توانستند سخنان‌شان را مطرح کنند و افرادشان را قربانی جلوه دهند؛ این یک هشدار است که غفلت‌ها را بزداییم و به موضوع دشمن بیشتر دقت داشته باشیم.

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص یک هشدار برای جبهه‌های داخلی و خارجی است؛ البته در سطح بین‌المللی هم دچار کم‌کاری هستیم. جنایات منافقین در دهه 60 فراتر از جنایات امروز داعش بود؛ اما امروزه منافقین سعی دارند در سطح بین المللی، اقدامات خود را به گونه‌ای دیگر جلوه دهند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها