جانشین یگان‌های ویژه ناجا خبر داد؛

بکارگیری 14 گردان در ایام اربعین حسینی در مرز مهران

جانشین یگان‌های ویژه ناجا از به کارگیری 14 گردان در ایام اربعین در مرز مهران جهت تامین امنیت و تسهیل تردد زائرین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ - 02September 2017

۱۴ گردان در ایام اربعین حسینی درمرز مهران به کارگیری می‌شودبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار «حبیب‌الله جان‌نثاری» جانشین یگان‌های ویژه نیروی انتظامی در جلسه ستاد اربعین در مرز مهران اظهار داشت: اربعین اینک یک مساله فراملی است و همه باید تلاش کنیم خدمت به زائرین به نحو مطلوب صورت بگیرد.

وی افزود: اصلی‌ترین کار یگان ویژه در اربعین قانونمندی، آرامش، کنترل جمعیت، انضباط و امنیت است و مصمم هستیم که هیچ زائری بدون گذرنامه از مرز خارج نشود.

جانشین یگان‌های ویژه ناجا از ایجاد لایه‌های کنترلی از پل زائر تا پایانه مرزی خبر داد و خاطرنشان کرد: جهت تجزیه و کنترل زائرین یگان ویژه در پنج نقطه تا پایانه مرزی ایستگاه کنترلی ایجاد می‌شود تا زائرین با امنیت و بدون هیچ گونه مشکلی به این سفر معنوی اعزام شوند.

جان‌نثاری توقفگاه‌های کنترلی را برای ایجاد انضباط جمعیت و کنترل مدارک قانونی زائرین دانست و تصریح کرد: تمام تلاش فرماندهان و کارکنان در یگان ویژه این است که بتواند به بهترین نحو ممکن امنیت و تسهیل در امرتردد زوار سید و سالار شهیدان آسان کنند.

این مسؤول ارشد انتظامی به جا نمایی موکب‌ها تا پایانه مرزی اشاره کرد و افزود: هر موکبی در مکانی جانمایی می‌شود باید تابع شرایط و طرح‌های انتظامی باشد و هیچ موکبی نباید در داخل پایانه مرزی باشد.

وی با بیان اینکه زائران باید برای شرکت در مراسم اربعین امسال تمام مدارک قانونی خود را همراه داشته باشند، ادامه داد: عبور هموطنان بدون داشتن ویزا ممنوع بوده و زائرین پیش از مراجعه به مرز حتما ویزا و پاسپورت به همراه داشته باشند.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه پیش‌بینی مقررات خاص امنیتی و در شأن و منزلت زائران حضرت اباعبدالله (ع) قرار گرفته شده است، تصریح کرد: تمام مدارک زائرین از مبداء تا مقصد که به مرز مهران مراجعه می‌شوند کنترل شود تا کسانی که مدارک قانونی ندارد از مراجعه آنها به مهران جلوگیری شود.

جانشین یگان‌های ویژه ناجا در خاتمه با تقدیر از فرمانده یگان ویژه استان ایلام جهت تدابیر لازم، رفع کمبودها و نواقص‌‌های سال‌های گذشته، جانمایی و محل اسکان نیروهای اعزامی به ماموریت اربعین حسینی (ع) بیان کرد: یگان ویژه آمادگی دارد با تمام توان در تسهیل در امر تردد و امنیت زائرین خدمت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها