در جمع کارکنان وزارت دفاع مطرح شد؛

دستور امیر حاتمی به صنایع دفاعی برای احصا و تولید نیازمندی‌های نیروهای مسلح

وزیر دفاع گفت: تمام صنايع بايد نيازمندی‌های نيروهای مسلح را دريافت و در كم‌ترين زمان و با بهترين كيفيت محصول را تحويل دهند تا شاهد ا‌فزايش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ايران باشيم.
کد خبر: ۲۵۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ - 03September 2017
دستور امیر حاتمی به صنایع دفاعی برای احصا و تولید نیازمندی‌های نیروهای مسلح
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امير سرتيپ «امير حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همايش مديران ارشد وزارت دفاع با گراميداشت ياد و خاطره امام خمينی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم به ويژه يک هزار شهيد صنعت دفاعی اظهار داشت: اين روزها شاهد بازگشت پيكر پاک شهيد حججی به كشور هستيم ‌كه طبق فرمايش رهبر معظم انقلاب، اين شهيد بزرگوار حجتی بر روی زمين ‌برای همه ما شدند.

وی با بيان اينكه اين روزها فضای شهادت با بازگشت پيكر شهيد حججی در جامعه موج می‌زند، افزود: امنيت و آرامش امروز كشورمان را مديون شهدا هستيم و از خداوند می‌خواهيم اين نعمت گران‌بها را از ما نگيرد.

وزير دفاع و پشتيبانی نيروهاي مسلح در ادامه با قدردانی از اعتماد فرمانده معظم كل قوا، رئيس جمهور و نمايندگان مجلس تصريح كرد: رأی اعتماد قاطع نمايندگان مجلس به وزير دفاع نشانه اعتماد ملت به بخش دفاع بود كه به دست نمايندگان قهرمان ايران اتفاق افتاد.

امير حاتمی با بيان اينكه نيروهای مسلح مورد وثوق و اعتماد ملت ايران هستند، تاكيد كرد: رأی قاطع نمايندگان مجلس نشان داد اراده نمايندگان بر پشتيبانی و حمايت از نيروهای مسلح و بخش دفاع و قدرت بازدارندگی قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه چهار ساله وزارت دفاع، لازمه اجرای اين برنامه را همكاری و همدلی همه كاركنان در تمام بخش‌‌ها در سطح وزارت دفاع دانست و خاطرنشان كرد: بحمدالله در دوره‌های گذشته به ويژه در دوره سردار دهقان اقدامات بسيار خوبی در سطح وزارت دفاع انجام شد‌ و امروز اين امانت را بايد با قدرت به پيش برده و به نسل آينده تحويل دهيم.

وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح در بخش ديگری از سخنان خود اخلاق‌مداری، قانون‌گرايی، برنامه‌محوری و شايسته‌سالاری را چهار اصل مهم در اجرای امور در وزارت دفاع دانست و گفت: از همه مديران می‌خواهم به تكريم و احترام ‌‌تمام همكاران در وزارت دفاع و نيروهای مسلح اهتمام ویژه داشته باشند.‌

امير حاتمی با بيان اينكه كاركنان وزارت دفاع جزو متعهدترین، شريف‌ترين، ولایی‌ترین و پاک‌ترین نيروها هستند، گفت: تکریم ذی‌نفعان، اخلاق مداری و رفتارهای متناسب با آموزه‌های اسلامی و انسانی از اولویت‌های ما در صنعت دفاعی خواهد بود.

وی پاسخگويي را يكی از مصاديق مهم تكريم و احترام دانست و اضافه كرد: كسانی كه در دستگاه حكومت مسئوليت دارند بايد در مقابل ذی‌نفعان پاسخگو باشند كه بحمدالله در وزارت دفاع مصاديق برجسته‌ای از پاسخگويی سريع و دقیق در كمال احترام را داريم.

وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح با بيان اينكه وزارت دفاع يک مجموعه مورد احترام و مورد نظر ‌فرماندهی معظم كل قوا و ‌تكريم همگان است، اظهار داشت: از همه مديران وزارت دفاع می‌خواهم با تمام ذی‌نفعان با زبان احترام سخن بگويند و غیر از این انتظار نیست.

وی با بيان اينكه قانون‌گرايی مهم‌ترين اصل در هر وزارتخانه است، افزود: وزير مسئول رصد، پايش و اجرای قانون در سطح وزارتخانه است لذا ‌همه مديران بايد پايبند به اجرای قانون باشند و هر جا مشكلی بود مطمئن باشند معاونت حقوقی نسبت به رفع سريع موانع قانونی اقدام خواهد كرد.

امير حاتمی با برشمردن برخی مصاديق بی‌توجهی به ‌قانون‌ خاطرنشان كرد: طبق فرمايشات مقام معظم رهبری، همه بايد به قانون احترام بگذاريم و در اجرای آن نهايت اهتمام را داشته باشيم چرا كه در غير اين صورت شاهد بی‌عدالتی خواهيم بود.

وزير دفاع به اصل مهم برنامه‌محوری در سطح وزارت دفاع اشاره كرد و گفت: برنامه چهار ساله دوره قبل با راهبری سردار دهقان به خوبی اجرايی شد و به موفقيت‌های خوبی دست يافتيم.

وی با بيان اينكه برنامه چهار ساله دوم وزارت دفاع كامل‌تر از دوره قبل توسط يک هيئت عالی و انديشه‌ورز تهيه شده است، تاكيد كرد: اين برنامه كامل، هماهنگ، دقيق و كاربردی است كه با اجرای آن ان‌شاءالله قدم‌های بسيار خوبی در سطح وزارت دفاع و نيروهای مسلح برداشته خواهد شد.

امير حاتمی با بيان اينكه شايسته‌سالاری را با اجرای طرح معراج در سطح وزارت دفاع مورد تاكيد و توجه قرار داده‌ايم، اضافه كرد: در اين طرح مديران مستعد و شايسته شناسايي و با روش استادشاگردی برای مشاغل مديريتی آماده می‌شوند.

وي خروجی اين طرح را مديرانی متدين، حزب‌اللهی، كاردان، شجاع و امين دانست و گفت: مديران آينده وزارت دفاع در اين طرح در مقابل نظام، انقلاب و مردم خود را مسئول دانسته و با تمام وجود تلاش خواهند كرد و در مقابل دشمنان شجاعانه می‌ایستند.

وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح در بخش پاياني سخنان خود ارتقای معيشت كاركنان نيروهای مسلح را مدنظر قرار داد و تصريح كرد: توجه به معيشت كاركنان نيروهای مسلح، نيازمند توجه و عنایت همه ارکان نظام اسلامی است.

وی با بيان اينكه طبق فرمايش رهبر معظم انقلاب، وزير دفاع معاون پشتیبانی فرماندهی ‌كل قواست، خاطرنشان كرد: بايستی بدانيم در اين چهار سال برای هر يک از نيروهای مسلح چه كارهايی در دستور کار داریم.

امير حاتمی با بيان اينكه پشتيبانی از نيروهاي مسلح با قدرت ادامه خواهد داشت، گفت: تمام صنايع بايد نيازمندی‌های نيروهای مسلح را دريافت و در كم‌ترين زمان و با بهترين كيفيت محصول را تحويل دهند تا شاهد ا‌فزايش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ايران باشيم.

وزير دفاع توجه ويژه به شبكه همكاران را مدنظر قرار داد و گفت: در اين دوره شبكه همكاران جايگاه ويژه‌ای خواهند داشت ‌و از همه مديران عامل سا‌زمان‌ها می‌خو‌اهم به آنها بها ‌دهند و در سرمايه‌گذاری‌ها به اين شبكه‌ها توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی خواستار توجه كاركنان به ويژه مديران به خانواده‌ها شد و گفت: دشمنان امروز با جنگ نرم و عملیات روانی هجمه شديدی را علیه کانون خانواده پیش بینی کرده‌اند، لذا ‌می‌بایست خانواده در اولویت توجه مدیران و کارکنان بوده و از هرگونه آسیب و گزندی مصون نگه داشته شوند.

در پایان این مراسم امیر سرتیپ حاتمی، حجت الاسلام قندهاری و سایر مسئولان وزارت دفاع با حضور بر مزار شهدای گمنام، قبور نورانی این عزیزان را عطر افشانی کردند.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها