مقتدرترین رهبر دنیا فرماندهی نیروهای مسلح ایران را عهده‌دار هستند

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گفت: مفتخریم که مقتدرترین رهبر دنیا، فرماندهی نیروهای مسلح کشورمان را عهده‌دار هستند.
کد خبر: ۲۵۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ - 05September 2017
به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «اسماعیل جبارزاده»، استاندار آذربایجان شرقی  در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد، با قدردانی از زحمات و خدمات تمامی نیروهای مسلح مستقر در استان اظهار کرد: امروز امنیت میهن اسلامی در سایه تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی، امن‌ترین کشور دنیاست، افزود: این امنیت ثمره خون شهیدانی است که در دفاع از اسلام و کیان کشور جان خود را فدا کردند و امروز خون پاک آن‌ها بیمه‌کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مفتخریم که مقتدرترین رهبر دنیا، فرماندهی نیروهای مسلح کشورمان را عهده‌دار هستند، افزود: رضایت رهبر انقلاب از نیروهای مسلح، نهایت خوشحالی است و خرسندیم که نیروهای مسلح به دست این فرزند بزرگوار حضرت زهرا (س) فرماندهی می‌شود.

وی با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان پدافند هوایی ارتش با رهبر معظم انقلاب، به بیانات معظم‌له در این دیدار اشاره کرد و گفت: بنا به فرمایش رهبری، پدافند هوایی از مسائل درجه اول در دفاع از موجودیت کشور است و در اوضاع کنونی، پدافند در خط مقدم مقابله با تهدیدات است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین حمایت کامل شورای تأمین استان از منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب را اعلام کرد و گفت: مسئولان استان برای تحقق مأموریت‌های این یگان، آماده همه‌گونه همکاری و کمک هستند.

در این مراسم از فرماندهان و پیشکسوتان منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین خانواده شهید مدافع حرم، محمدرضا فخیمی هریس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار