مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایلام:

زیارت جامعه کبیره مرجع و منشور شیعه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: اگر ما بخواهیم یک مرجع و یک منشور از شیعه را به دنیا معرفی کنیم، زیارت جامعه کبیره از امام هادی (ع) است که در آن به رابطه امامان با خداوند و به جایگاه خدا در نظر امامان شیعه پرداخته شده است.
کد خبر: ۲۵۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ - 06September 2017

پیامبر (ص) ، در غدیر خم دین را کامل کردبه گزارش دفاع پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «عباسی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در مراسم جشن عید غدیر خم در جمع کارکنان سپاه امیرالمومنین (ع)، اظهار داشت: اگر ما بخواهیم یک مرجع و یک منشور از شیعه را به دنیا معرفی کنیم، زیارت جامعه کبیره از امام هادی (ع) است که در آن به رابطه امامان با خداوند و به جایگاه خدا در نظر امامان شیعه پرداخته شده است.

وی عنوان کرد: زیارت جامعه کبیره یکی از زیارتنامه‌های معتبر شیعه است که در آن امام هادی (ع) در این زیارت اشاره می‌کند به این که تمام اعمال به پیروی از امامان مقبول می‌افتد.

عباسی با بیان اینکه آشنایی با این زیارتنامه آشنایی کامل با امامت و ولایت است، بیان کرذ: خداوند متعال به پیامبر (ص) دستور داد که وصی خود را انتخاب کند و پیامبر (ص) در غدیر خم دین را کامل کرد و حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین به امت معرفی کردند و همه دیدند که امامت لازم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: واقعه غدیر برای عالمان سنی آشکار است و برخی از آنان اعتقاد دارند که انکار واقعه غدیر به معنای انکار آفتاب در روز است.

وی تصریح کرد: اگر ماجرای سقیفه اتفاق نمی‌افتاد حضرت زهرا (س) به شهادت نمی‌رسیدند و واقعه کربلا هم اتفاق نمی‌افتاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار