برای نخستین بار برگزار می‌شود؛

گردهمایی ۶۰۰ نفره معاونین روابط عمومی بسیج و سپاه از سراسر کشور

معاون روابط عمومی بسیج گفت: این گردهمایی با همکاری روابط عمومی کل سپاه با محور انسجام - آموزش و توجیه تشکیلات حرفه‌ای نهاد روابط عمومی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰ - 19August 2014

گردهمایی ۶۰۰ نفره معاونین روابط عمومی بسیج و سپاه از سراسر کشور

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، اسماعیل احمدی، معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به طرح تحول علمی و تخصصی در این مجموعه گفت: در ماههای خرداد و مرداد توانستیم تمامی معاونین روابط عمومی شهرستانهای سراسر کشور را در معرض یک آموزش تخصصی در مرکز هر استان قرار داده و با اصول و مبانی علم مدیریت- روابط عمومی و خبرنویسی آشنا کنیم.

احمدی با این بیان که روابط عمومی دستگاهها و نهادها در کشور، اساسا از مبانی علمی کمتر بهره میبرند، افزود: امروز ما بیش از هر دورهای نیازمند عمل حرفهای و برنامههای علمی در روابط عمومیها هستیم، چرا که در جنگ نرم، اولین و مهمترین خاکریز خط مقدم را این مجموعه شکل میدهد.

مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص حرکت علمی در روابط عمومی بسیج اظهار داشت: در همین راستا مرحله تکمیلی دوره آموزشی روابط عمومیهای بسیج در قالب گردهمایی 600 نفره معاونین روابط عمومی بسیج و سپاه از تمامی استانها و شهرستانهای سراسر کشور برای نخستین بار برگزار میشود.

 وی در همین خصوص افزود: این گردهمایی که با همکاری روابط عمومی کل سپاه در 11 شهریور ماه به مدت 3 روز بر گزار خواهد شد با محور انسجام – آموزش و توجیه تشکیلات حرفهای نهاد روابط عمومی انجام میگیرد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار