برگزاری اولین جلسه نقش بانک ملی خوزستان در دفاع مقدس

اولین جلسه پیگیری نقش بانک ملی خوزستان در دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ - 11September 2017
برگزاری اولین جلسه نقش بانک ملی خوزستان در دفاع مقدسبه گزارش دفاع پرس خوزستان، روز دوشنبه اولین جلسه پیش تفاهمنامه همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بانک ملی این استان در سال جاری برگزار شد.
 
سردار «محمد علی‌پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه اظهار داشت: اولین موضوعی که بعد از نام هر بانک به ذهن خطور می‌کند بحث مبادلات پولی و غیره است و برای نسل سوم انقلاب شاید جای بسی سئوال باشد که بانک‌ها چه ربطی به دوران دفاع مقدس دارند.
 
وی افزود: بسیاری از کارمندان بانک‌های خوزستان و از جمله بانک ملی را سراغ داریم که میز کارشان را رها کردند، خودکارشان را زمین گذاشتند و اسلحه در دست گرفتند و راهی جبهه‌ها شدند و ماحصل این جهاد و حرکت‌های نفسانی و انقلابی، شهدای گرانقدری است که این بانک به انقلاب تقدیم کرد. 
 
در ادامه «محمدحسن یزدان‌پرست» معاون حراست بانک ملی خوزستان نیز ضمن تایید مطالب مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بر احصا و تدوین نقش این بانک در دوران دفاع مقدس تاکید کرد و مقرر شد که با تشکیل کارگروهی مشترک، روند ایجاد تفاهمنامه همکاری بین دو نهاد برقرار شود تا نقش و جایگاه این بانک در دوران دفاع مقدس ثبت و ضبط تا به نسل‌های آتی منتقل شود.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار