رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در تبریز:

روضه شهدای مدافع حرم روضه عطش است

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در هشتمین همایش سراسری تجلیل از مداحان شهید و ایثارگر کشور در تبریز با تاکید بر اینکه روضه شهدای مدافع حرم ما روضه عطش است، گفت: خانواده شهید عبداللهی می‌‌گویند هیچ چیز سخت‌‌تر از لب‌‌های خشکیده پدر موقع شهادت نیست.
کد خبر: ۲۵۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ - 11September 2017
روضه شهدای مدافع حرم ما روضه عطش استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «محمد فراهانی» رئیس سازمان بسیج مداحان کشور پیش از ظهر امروز در هشتمین همایش سراسری تجلیل از مداحان شهید و ایثارگر کشور در تبریز با اشاره به عظمت شهدا با نقل روایتی گفت: در این عالم بالاتر از هر بر و نیکی بر و نیکی دیگری وجود دارد اما شهادت تنها بری است که بالاتر از آن چیزی وجود ندارد. وی افزود: اثری که یک شهید در جامعه می‌گذارد هیچ وزارتخانه و سازمانی نمی تواند آن اثرگذاری را داشته باشد و شهدا بار تمام جامعه را به دوش می کشند.

فراهانی ادامه داد: روضه‌ای که برای شهدا اختصاص دارد همان روضه تشنگی امام حسین(ع) در کربلا است و همین تشنگی شهدا است که دل خانواده شهدا از جمله خانواده شهید حججی را می‌سوزاند.

وی تاکید کرد: هر وقت خواستید برای شهدای مدافع حرم اشک بریزید و خواستید شهید عبداللهی از شما راضی باشد؛ هنگام آب نوشیدن دست روی سینه بگذارید و بگویید پدرم به فدایت یا اباعبدالله.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با تاکید بر عظمت محافل شهدا، گفت: حضرت سیدالشهدا (ع) از عرش به این مجلس شهدایی نگاه می‌کنند و ملائکه به دعاهای شما آمین می‌گویند.

این مسئول به تاسی گرفتن رزمندگان اسلام از فرهنگ ایثار و شهادت حسینی اشاره کرد و گفت: رزمنده‌ای که از سیدالشهدا (ع) تاسی می‌گیرد؛ هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل او ایستادگی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار