عرضه نسخه عربی و انگلیسی زندگی‌نامه شهید همدانی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

انتشارات بعثت ترجمه عربی و انگلیسی کتاب‌های «مهتاب خین» و «پیغام ماهی‌ها» را که به زندگی و مبارزات شهید همدانی پرداخته‌اند،‌ در نمایشگاه کتاب فرانکفورت عرضه می‌کند.
کد خبر: ۲۵۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ - 12September 2017
عرضه نسخه عربی و انگلیسی زندگی‌نامه سردار همدانی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، انتشارات بعثت وابسته به سپاه محمد رسول‌ الله (ص) در شصت و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت ترجمه عربی و انگلیسی کتاب «پیغام ماهی‌ها» نوشته گلعلی بابایی را عرضه خواهد کرد.

«پیغام ماهی‌ها» که پنجمین جلد از مجموعه کتاب‌های «بیست‌و‌هفت در 27» محسوب می‌شود، کتابی 512 صفحه‌ای است که در 42 فصل به بررسی سرگذشت‌ استاد جنگ‌های نامتقارن محور مقاومت و فرمانده اسبق سپاه حضرت محمد رسول‌ الله (ص) پرداخته است. ترجمه عربی این کتاب توسط مونا سبزپوش و ترجمه انگلیسی توسط یاسر نظیفی انجام شده است.

همچنین ترجمه‌های عربی و انگلیسی «در هاله‌‌ای از غبار»‌ دیگر کتاب بابایی نیز توسط نشر بعثت منتشر شده است که در نمایشگاه فرانکفورت معرفی خواهد شد.
 
«در هاله‌ای از غبار» نخستین جلد از مجموعه بیست و هفت در بیست و هفت است. این اثر که همزمان با سی‌امین سالگرد ربوده شدن متوسلیان نوشته شده، در 22 فصل تدوین شده که زندگی این فرمانده را از دوران کودکی تا زمان اسارتش در 14 تیرماه 1361 روایت می‌کند. ترجمه عربی این کتاب را آسیه تبریزی و ترجمه انگلیسی را ابراهیم رحمان‌پور انجام داده است.

«مهتاب خین» دیگر کتاب انتشارات بعثت است که ترجمه‌های عربی و انگلیسی آن در نمایشگاه کتاب فرانکفورت عرضه خواهد شد‌. این اثر تاریخ شفاهی زندگانی و مبارزات سردار همدانی است. ابراهیم رحمان پور و مسعود اسدی به ترتیب ترجمه‌های انگلیسی و عربی این کتاب را بر عهده داشته‌اند.

«پهلوان گود گرم‌دشت»‌، «نونی صفر»‌، «مرهم زخم»،‌ «گردان نهم» و «ماه همراه بچه‌هاست» دیگر کتاب‌های این انتشارات است که به زبان‌های عربی و انگلیسی ترجمه شده و قرار است در غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت به نمایش درآید.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها