تجلیل از مادر شهید «نصرالله اصل فلاح» در استان البرز

مدیر دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان هشتگرد به نمایندگی از سردار «ابوالفضل اسلامی» با خانواده شهید «نصرالله اصل فلاح» در شهرک «هیو» دیدار و از صبر و استقامت مادر این شهید تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۵۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹ - 12September 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، امروز 21 شهریور، سرهنگ «حاجی‌پور» مدیر دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان هشتگرد به نمایندگی از طرف سردار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با خانواده معظم شهید «نصرالله اصل فلاح» در شهرک «هیو» دیدار و از مقام شامخ این شهید و خانواده وی تجلیل کرد.

مادر شهید «نصرالله اصل فلاح» در این دیدار صمیمانه به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و اظهار داشت: پسرم به اقامه نماز اول وقت اهمیت زیادی می‌داد و همیشه دیگران را هم با کلامی زیبا به این واجب الهی دعوت می‌کرد.

سرهنگ حاجی‌پور ضمن تجلیل از صبر و استقامت این مادر فداکار اظهار داشت: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا نه تنها وظیفه اداری ما بلکه وظیفه شرعی و اخلاقی همه ماست، زیرا امنیت امروز این کشور را مدیون قطره قطره خون این جوانان مومن و رشیدی هستیم که از هستی خود گذشتند و در راه اسلام و میهن جان عزیز خود را فدا کردند.

تجلیل از مادر شهید «نصرالله اصل فلاح» در استان البرز

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها