غبارروبی قبور مطهر شهدای اصفهان توسط پیرغلامان و خادمان حسینی

پیرغلامان و خادمان حسینی با حضور در گلزار شهدای اصفهان ضمن غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا به مرثیه‌خوانی و سینه‌زنی پرداختند.
کد خبر: ۲۵۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ - 12September 2017
غبارروبی قبور مطهر شهدای اصفهان توسط پیرغلامان و خادمان حسینیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اصفهان، کاروان پیرغلامان و خادمان حسینی برای شرکت در پانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی از روز گذشته وارد اصفهان شدند.

پیرغلامان و خادمان حسینی عصر امروز سه‌شنبه 21 شهریورماه با حضور در گلزار شهدای اصفهان ضمن غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با توسل به ساحت مقدس علمدار کربلا به مرثیه‌خوانی و سینه‌زنی پرداختند.
 
در این مراسم نورانی، پرچم بارگاه ملکوتی حضرت سیدالشهدا (ع) با یاد و خاطره شهید «محسن حججی» در حضور دلدادگان و عاشقان حسینی در گلزار شهدای اصفهان به اهتزار درآمد.
 
در پانزدهمین اجلاس تجلیل از خادمین و پیرغلامان امام حسین (ع) علاوه بر تجلیل از یک‌هزار خادم حسینی بیش از 41 نفر از پیرغلامان استان اصفهان نیز مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
 
مراسم افتتاحیه این اجلاس صبح روز چهارشنبه 22 شهریور در سالن کوثر شهر اصفهان با حضور آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، «رسول زرگرپور» استاندار اصفهان، «سید رضا عقدایی» معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اصفهان، «مهدی دهقان» دبیر اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان امام حسین (ع) و «علی فروغی» رئیس مرکز بسیج صدا و سیما برگزار خواهد شد 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار