فرمانده گروه پدافند هوایی 10 محرم شاهرود:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید پل ارتباطی بین نسل جوان و آرمان‌های انقلاب باشد

فرمانده گروه پدافند هوایی 10 محرم شاهرود با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌های این هفته باید بتواند پل ارتباطی بین نسل جوان جامعه و آرمان‌های مقدس انقلاب باشد.
کد خبر: ۲۵۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ - 13September 2017
برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید بتواند پل ارتباطی بین نسل جوان و آرمان‌های انقلاب باشدبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار «عبدالرحیم ابراهیمیان» فرمانده گروه پدافند هوایی 10 محرم شاهرود در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: برنامه‌های این هفته با غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده این عزیزان آغاز و برنامه محوری آن رژه یگان‌های نمونه مسلح ارتش، سپاه، ناجا و بسیج استان سمنان خواهد بود.

وی افزود: غباروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدای دفاع مقدس، رژه موتوری، مسابقات ورزشی و فرهنگی، برنامه‌های فرهنگی و هنری، سخنرانی و ده‌ها عنوان برنامه دیگر در این ایام تدارک دیده شده است.

فرمانده گروه پدافند هوایی 10 محرم شاهرود با اشاره به رشادت شهدا در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: شاهرود یک هزار و 400 شهید در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده که در زمان خود، به نسبت جمعیت دومین میزان شهید را در ایران به خود اختصاص داده بود، لذا باید گفت هفته دفاع مقدس برای مردم شاهرود که با فرهنگ شهادت آشنا هستند، دارای اهمیتی خاص است.

ابراهیمیان افزود: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌های فراوانی است که توسط مردان و شیر زنان ایران اسلامی خلق شد تا امروز هر آنچه از اقتدار، عزت، عظمت و بزرگی بر تارک نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بسته باشد، مرهون زحمات آنان قلمداد شود.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور مردان بی‌ادعایی است که در جنگ مردانه ایستادند و تا شهادتشان حتی کسی نامی از آنها نیز نبرده بود، لذا این ایام یادگار نام‌هایی است که ایستادگی را به همه آموختند و خودشان ستاره‌وار رفتند.

فرمانده گروه پدافند هوایی 10 محرم شاهرود با تاکید بر اینکه دفاع مقدس حاصل کار یک ملت است، گفت: برنامه‌های این هفته باید بتواند پل ارتباطی بین نسل جوان جامعه و آرمان‌های مقدس انقلاب باشد.
 
انتهای پیام/610
نظر شما
پربیننده ها