سردار دقیقی:

نابودی داعش در حال رقم خوردن است/ امثال شهید حججی‌ها بیداری اسلامی را در دنیا رقم می‌زنند

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای راست قامتان استان زنجان با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت، گفت: نابودی داعش در حال رقم خوردن است و دیر یا زود این جریان به صورت کامل از بین خواهد رفت و ما اکنون شاهد انزوای این جریان هستیم.
کد خبر: ۲۵۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ - 15September 2017

نابودی داعش در حال رقم خوردن است/ امثال شهید حججی‌ها بیداری اسلامی را در دنیا رقم می‌زنندبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار سرتیپ «حسین دقیقی» مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای راست قامتان استان زنجان با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت اظهار داشت: هر جریانی که بخواهد در برابر حقوق حقه مردم بایستند محکوم به شکست است.

وی با بیان اینکه شکست همیشه در ماهیت باطن نهادینه است، افزود: نابودی داعش در حال رقم خوردن است و دیر یا زود این جریان به صورت کامل از بین خواهد رفت و ما اکنون شاهد انزوای این جریان هستیم.

سردار دقیقی با اشاره به اینکه داعش برای تحت‌ الشعاع قرار دادن بیداری اسلامی شکل گرفت، گفت: دشمنان اسلام خواستند بیداری اسلامی را به انفعال و حالت تدافعی ببرند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها داعش را هدایت، حمایت و آموزش کردند و دادند، خاطرنشان کرد: با لطف خداوند این نقشه آمریکایی‌ها نیز شکست خورد، این خود نوعی جنگ سخت با انقلاب اسلامی است که با دست توانای رزمندگان اسلام اعم از شیعه و سنی این پیروزی‌های جبهه مقاومت و شکست دشمنان در منطقه رقم خورده است.

سردار دقیقی با بیان اینکه جریان انقلاب پویا و دائمی است، افزود: این جریان در هر منطقه سربازان خودش را دارد که ما امیدواریم روز به روز این جریان در دنیا ریشه ‌دارتر و عمیق‌تر بشود که این اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه امثال شهید حججی‌ها بیداری اسلامی را در دنیا رقم می‌زنند، خاطرنشان کرد: این شهید از رویش‌های انقلاب است که این چنین بیداری اسلامی را رقم می‌زند.

گفتنی است این یادواره با حضور سردار کرمی فرمانده سپاه استان، سردار بیات از پیشکسوتان دفاع مقدس، سرهنگ مهدیخانی مدیر کل حفظ آثار، علی کاظمی مدیر کل بنیاد شهید، جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس شب گذشته در مسجد پنج تن آل عبا از ساعت 22 و 30 دقیقه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار