اعلام برنامه‌های قرارگاه منطقه‌ای کربلای خوزستان در هفته دفاع مقدس

معاون فرهنگی و عملیات روانی قرارگاه کربلای خوزستان برنامه‌های این قرارگاه را در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.
کد خبر: ۲۵۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ - 16September 2017
اعلام برنامه های قرارگاه منطقه ای کربلا در هفته دفاع مقدسسرهنگ پاسدار «بهمن محمدیان» معاون فرهنگی و عملیات روانی قرارگاه کربلای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در خوزستان اظهار داشت: در تلاش هستیم که برنامه‌های هفته دفاع مقدس را که با ایام محرم تقارن پیدا کرده است، به بهترین شکل ممکن به انجام برسانیم.
 
وی رژه نیروهای مسلح، خاطره‌گویی، دیدار با جانبازان سرافراز، تجلیل از سربازان و پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان و عملیات ثامن الائمه و اجتماع بزرگ سه هزار نفری «یاد یاران» را از مهمترین برنامه‌های اجرایی این قرارگاه اعلام کرد.
 
این مسئول افزود: هم اکنون نیز در حال آماده‌سازی دکوراسیون فضای قرارگاه برای مستقر شدن صدا و سیمای مرکز خوزستان برای اجرای برنامه‌های این هفته و پخش تلویزیونی تمامی فعالیت‌های این استان هستیم.
 
معاون فرهنگی و عملیات روانی قرارگاه کربلای خوزستان در پایان متذکر شد: تلاش خواهیم کرد که در هفته دفاع مقدس نقش و جایگاه خوزستان و قرارگاه کربلا را در دوران دفاع مقدس به نحو شایسته‌ای به نمایش بگذاریم. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار