سردار کرمی:

راهبرد اصلی «یگان ویژه» بازدارندگی با بهره‌گیری از پشتوانه مردمی است

فرمانده يگان‌های ویژه ناجا راهبرد اصلی این یگان‌ها را بازدارندگی با بهره‌گیری از پشتوانه مردمی دانست و گفت: يگان‌ ويژه با اتخاذ رويكرد جامعه محوری توانسته خود را به بدنه مردم متصل کند و اعتماد مردم به پليس ويژه و جلب رضايت عمومی از جمله ثمره‌های اين رويكرد است.
کد خبر: ۲۵۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ - 16September 2017
راهبرد اصلی یگان ویژه، بازدارندگی با بهره‌گیری از پشتوانه مردمی
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده يگان‌های ویژه ناجا در جمع کارکنان یگان ویژه استان خراسان شمالی با بیان اینکه حداکثر تلاش خود را برای ارتقاء توان عملیاتی یگان‌های ویژه سراسر کشور به کار بسته‌ایم، اظهار داشت: میثاق‌نامه و یا همان برنامه سالانه مجموعه یگان‌های ویژه بر سه اصل آمادگی اعتقادی، جسمانی و عملیاتی تنظیم و تدوین شده است.

وی با بیان اینکه با بهره‌گیری از حداقل فرصت‌های موجود در راستای ارتقاء توان عملیاتی خود تلاش می‌کنیم، افزود: یگان ویژه به عنوان یک واحد پیشرفته و منسجم در نیروی انتظامی، برنامه‌ها و اهداف بلند مدتی را برای ارتقاء همه جانبه ارائه داده که تاکید هیئت رئیسه ناجا بر حفظ و ارتقاء آمادگی جسمانی پلیس ویژه است.

این مقام ارشد انتظامی، موضوع مهارت در یگان ویژه را یک امر مهم و تاثیرگذار برشمرد و تصریح کرد: كاركنان یگان ویژه بايد در تمامی لحظات برای اجرای ماموريت‌های محوله در چارچوب وظايف خود از آمادگی كامل برخوردار باشند که اين امر بدون مهارت در به کارگیری تجهیزات و عمل به تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها محقق نخواهد شد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اینکه ارتقاء توان عملیاتی و آمادگی جسمانی نیروها رویکرد اساسی یگان‌های ویژه ناجا است، تصریح کرد: ارتقاء دانش، مهارت و توانمندی کارکنان در انجام ماموريت‌های فردی و جمعی نياز به يک عزم و اراده جهادی دارد که اين امر در قرارگاه جهادی تربيت و آموزش تحقق می‌يابد که به لطف خدا و همت کارکنان در مسير رشد قرار گرفته است.

سردار کرمی، راهبرد اصلی یگان ویژه را بازدارندگی با بهره‌گیری از پشتوانه و حمایت مردمی دانست و گفت: يگان ويژه با اتخاذ رويكرد جامعه محوری توانسته خود را به بدنه مردم متصل کند و اعتماد مردم به پليس ويژه و جلب رضايت عمومی از جمله ثمره‌های اين رويكرد است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار