در آستانه برگزاری یادواره «سرداران بی سر» صورت گرفت؛

دیدار استاندار قم با خانواده شهید «محسن حججی»

استاندار قم در آستانه برگزاری یادواره سرداران بی سر، عصر امروز یکشنبه با حضور در محل اقامت خانواده شهید مدافع حرم «محسن حججی» در قم، از مقام آن شهید بزرگوار تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۵۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴ - 17September 2017
دیدار استاندار قم با خانواده شهید «محسن حججی»به گزارش دفاع پرس از قم، «سید مهدی صادقی» استاندار قم در دیدار با خانواده شهید بزرگوار محسن حججی اظهار داشت: باید همواره قدردان رشادت ها و فداکاری های شهدا و ایثارگران عزیز باشیم.

صادقی همچنین با تجلیل از صبر و بردباری خانواده های معظم شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی گفت: بدون شک اجر و پاداش این صبر عظیم نزد خداوند متعال محفوظ بوده و مسئولان باید با خدمتگزاری خالصانه و صادقانه، قدردان خانواده های بزرگوار شهدا و ایثارگران باشند.

پدر شهید حججی نیز در این دیدار با اشاره به خصوصیات اخلاقی فرزندش، فروتنی و تواضع را از جمله خصوصیات بازر ایشان ذکر کرد و خاطرنشان کرد: شهادت یکی از آرزوهای همیشگی محسن بود.

یادآور می شود: خانواده شهید محسن حججی برای شرکت در آیین بزرگداشت شهید حججی و 300 شهید مدافع حرم استان قم که تحت عنوان «سرداران بی سر» امشب در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، به قم سفر کرده اند.

شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان عضو لشکر زرهی 8 نجف اشرف بود که چندی پیش گروهک تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت در آوردن ایشان، سر از پیکر پاکش جدا کرد.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها