تمثال شهدای امر به‌معروف و نهی از منکر مازندران نصب می‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به تقدیم ۱۲ شهید امر به‌معروف و نهی از منکر در استان گفت: تمثال شهدای امر به‌معروف و نهی از منکر مازندران نصب می‌شود.
کد خبر: ۲۵۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵ - 18September 2017
به گزارش دفاع پرس از ساری، «خلیل صالحی»، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران امروز در نشستی خبری به مناسبت هفته امر به‌معروف و نهی از منکر مازندران اظهار داشت: هفته نخست محرم هفته امر به‌معروف و نهی از منکر بوده که با هفته دفاع مقدس نیز عجین شده است.

وی افزود: تعداد شش شهید از 12 شهید امر به معروف و نهی از منکر استان از ساری مرکز مازندران بوده که در ایام هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده شهدای موردنظر خواهیم رفت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به اینکه رسانه‌ها در ایجاد فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر استان نقش آفرینی کنند، تصریح کرد: شهدای امر به معروف در درگیری‌های درون شهری، درگیری با اشرار، دفاع از نوامیس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

صالحی با بیان اینکه تمثال شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان در شهرهای مازندران جانمایی می‌شود، افزود: کتاب شهدای امر به معروف و نهی از منکر مازندران نیز به زودی چاپ می‌شود.

وی با اعلام اینکه سرکشی و دیدار مدیران همه ادارات استان از خانواده شهدای امر به معروف استان در دستور کار برنامه هفته مورد نظر است، گفت: رسانه‌ها نیز در پوشش اخبار هفته امر به معروف مشارکتی فعالانه تر داشته باشند.

وی با بیان اینکه وظیفه ستاد امر به معروف در موضوعات اجتماعی نظارتی است، گفت: حمایت استانداری مازندران در اجرای طرح‌های امر به معروف و نهی از منکر استان بیشتر باشد.

صالحی از برنامه این ستاد برای آموزش مدون به آمران به معروف استان خبر داد و گفت: قرارگاه تذکر لسانی در ستاد امر به معروف استان و شهرستان‌ها تشکیل شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه قانون در موضوع امر به معروف ورود جدی خوبی داشته است، افزود: فعالیت بازرسان و همکاری دستگاه‌های نظارتی در اجرای صحیح و به موقع این قوانین موثر است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها