تولید سری جدید برنامه «شهید؛ آبروی محله» از مهرماه در اصفهان

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: تولید سری جدید برنامه‌های «شهید، آبروی محله» از مهرماه کلید خواهد خورد.
کد خبر: ۲۵۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ - 19September 2017
به گزارش دفاع پرس از اصفهان، «سیدعلی معصومی‌زاده»، معاون سیمای صدا و سیمای مرکز اصفهان عصر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های صدا و سیما به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس تمام برنامه‌های مرتبط با این هفته به ویژه رژه نیروهای مسلح مقابل گلستان شهدای اصفهان و همایش شیرخوارگان حسینی از پنج نقطه شهر به‌صورت زنده و مستقیم از صدا و سیمای مرکز اصفهان پخش خواهد شد.

وی افزود: هر شب از هفته دفاع مقدس یک برنامه زنده با محوریت و هماهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان با حضور سرداران، رزمندگان و هنرمندان دفاع مقدس و خاطره‌گویی آنان از صدا و سیمای مرکز مرکز اصفهان پخش می‌شود.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: پوشش تلویزیونی دیدار خانواده‌های شهدای دفاع مقدس با خانواده‌های شهدای مدافع حرم و پخش برنامه بازخوانی وصایای شهدا و بازخورد نظرات مردمی از دیگر برنامه‌هاست.

وی با اشاره به پخش فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس تصریح کرد: برنامه تلویزیونی «صدای شاهد» در زمینه اصوات شهدای استان اصفهان، فیلم‌های سینمایی به روز دفاع مقدس، نماهنگ‌ها و مستندهای دفاع مقدس ساخت مرکز اصفهان و دیگر استان‌ها نیز در این هفته پخش خواهد شد.

معصومی‌زاده خاطر نشان کرد: 2 برنامه تلویزیونی «گفت‌وگوی هفته» و «صدای امروز» از حضور سرداران ارتش و بسیج برای توصیف نقش خود در دفاع مقدس استفاده خواهند کرد.

وی پیرامون فعالیت‌های مجازی مرکز صدا و سیما در هفته دفاع مقدس بیان کرد: معاونت فضای مجازی که به تازگی در صدا و سیمای مرکز اصفهان راه‌اندازی شده و نقش مؤثری در پوشش خبری آیین تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در اصفهان داشت نیز در پوشش اخبار هفته دفاع مقدس از طریق فضای مجازی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز اصفهان افزود: استفاده از ظرفیت زیرنویس و پیام رسانی برای سهولت دسترسی مخاطبان به اطلاعات جدید از دیگر اقدامات صدا و سیمای مرکز اصفهان در هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به پخش برنامه‌های رادیویی «پلاک» و «شب‌های روشن» از ایستگاه رادیویی مرکز اصفهان بیان کرد: تولید سری جدید برنامه‌های «شهید، آبروی محله» از مهرماه کلید خواهد خورد و پوشش تلویزیونی نمایشگاه‌های دفاع مقدس و انعکاس خبری کلیه برنامه‌های سطح شهر با هفته دفاع مقدس نیز از دیگر اقدامات صدا و سیما خواهد بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها