سیدمجتبی موسوی:

دیوارنگاری‌ با موضوع شهدا/ مجسمه شهدای شاخص در تهران نصب می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از ساخت مجسمه شهدا و همچنین اجرای دیوارنگاری‌ با موضوع دفاع مقدس در سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ - 20September 2017
دیوارنگاری‌ با موضوع شهدا/ مجسمه شهدای شاخص در تهران نصب می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سیدمجتبی موسوی سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران درباره برنامه های این سازمان در هفته دفاع مقدس گفت: در موضوعات ارزشی مانند این موضوع عموما در طول سال فعال هستیم ولی برنامه های مختلفی را هم در هفته دفاع مقدس به صورت نمادین در سطح شهر انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: امسال از مدیوم‌های مختلف تبلیغات فرهنگی که در یک کمپین گسترده با این موضوع شکل گرفته است، سود خواهیم برد و از آنجا که امسال هفته دفاع مقدس با آغاز محرم همزمان شده است روی هر 2 موضوع در این کمپین ها کار کرده‌ایم که ماحصلش در سطح شهر اکران می شود.

موسوی همچنین از جانمایی مجسمه شهدا در سطح پایتخت خبر داد و بیان کرد: ما از چندی قبل فراخوانی برای انتخاب طرح های برتر برای ساخت مجسمه تعدادی از شهدای شاخص اعلام کردیم که طرح ها انتخاب شده اند و هنرمندها در حال اجرای آثار هستند و به زودی آنها را در سطح شهر نصب می کنیم.

این مدیر هنری اضافه کرد: برنامه مرمت نقاشی دیواری هایی با موضوع دفاع مقدس هم در دستور کارمان است و با توجه به اینکه دوسالانه اخیر دیوارنگاری نیز تعدادی از آثار جدید با موضوع دفاع مقدس تعریف شد همزمان با هفته دفاع مقدس این نقاشی ها در سطح شهر اجرا می شوند.

وی در پایان درباره برگزاری اختتامیه رویداد «بهارستان» نیز اظهار کرد: داوری آثار انجام شده است و هنرمندان برگزیده نیز مشخص هستند. بنا به دلیل تداخل برنامه های سازمان اختتامیه این رویداد به تاخیر افتاد که در آینده نزدیک این برنامه تحت عنوان یکی از جلسات «عصری با هنرمندان» در محل گالری برگ برگزار می شود اما در این جلسه علاوه بر اعلام برگزیدگان این رویداد، هم اندیشی با هنرمندان درباره فعالیت های هنری سازمان را نیز خواهیم داشت.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها