۶۰ ‌برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان مرند‌ برگزار می‌شود‌

فرمانده سپاه مرند گفت: بیش از ۶۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان مرند با شعار «من انقلابی هستم» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶ - 21September 2017
به گزارش دفاع پرس از مرند، سرهنگ پاسدار «جواد قهرمان‌زاده»، فرمانده سپاه مرند عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک سالروز هفته دفاع مقدس و تسلیت آغاز محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های مردانی است که از وجودشان گذشتند تا ما امروز سرافرازانه زندگی کنیم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس دلیرمردان ایران اسلامی با حضور در جبهه‌های جنگ از میهن و اسلام دفاع کردند و اکنون نوبت ماست که با ادامه راه آنان از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرند در ادامه خاطرنشان کرد: دفاع مقدس فرهنگ مقاومت و پایداری را در کشور نهادینه کرد که در سایه سارولایتمداری، وحدت و قدرت نیروهای مسلح شاهد شکوفایی دستاوردهای علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی باشیم فلذا ضروری است برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید پرمحتوا و اثربخش و متناسب با نسل جوان باشد تا روحیه مقاومت و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس به درستی منتقل شود.

وی تأکید کرد: اقتدار امروز به برکت دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی، خون شهدا، رهبری‌های امام و مقام معظم رهبری و حضور ایثار گرانه و غیرتمندانه مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود که این حماسه رقم خورده است و برکات آن امروز در جهان‌دیده می‌شود.

 قهرمان زاده تصریح کرد: عزت انقلاب اسلامی، دین و ایمان ما به برکت دفاع مقدس است که باید آن را در جامعه ترویج دهیم و ارزش‌های امر به معروف و دفاع مقدس را حفظ کنیم.

وی در ادامه بابیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس باهدف حفظ و نشر آثار ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ولایت مداری، مقاومت، ایثار و جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی برگزار می‌شوند ابراز داشت:‌ تبیین نقش رهبری، هدایت و فرماندهی ولی فقیه در حیات معنوی کشور، خلق حماسه‌ها و پیروزی‌ها، تبیین قدرت دفاعی و وحدت نیروهای بسیج و مردم برای ایجاد بازدارندگی در مقابل تهدیدات از جمله برنامه‌های راهبردی در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه مرند با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام عزاداری امام حسین (ع) تصریح کرد: شهدای ما با تأسی از سالار شهیدان وارد جبهه‌های حق علیه علیه باطل شدند، که نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس بود که با دستانی خالی اما ایمان به خدا توانستند جوانمردانه از مرزهای جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

قهرمان‌زاده‌ به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان مرند نیز اشاره کرد و گفت: بیش از 60  عنوان برنامه برای دفاع مقدس در شهرستان مرند با شعار «من انقلابی هستم» برگزار می‌شود که امیدوارم بتوانیم ارزش‌های انقلاب را حفظ کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری رژه نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهدا، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، برگزاری یادواره شهدا، قرائت زیارت عاشورا و گلباران مزار شهدا از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این هفته است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار