استاندار چهارمحال و بختیاری:

«اتحاد» عامل اصلی پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اتحاد ما در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس یکی از اصلی‌ترین عامل‌های پیروزی ما در مقابل ظلم و استکبار جهانی بوده است.
کد خبر: ۲۵۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ - 22September 2017

اتحاد، عامل اصلی پیروزی ما در مقابل ظلم و استکبار جهانی بوده است.به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار چهارمحال و بختیاری در مراسم رژه 31 شهریور با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ماه محرم اظهار داشت: رزمندگان با رشادت‌ها و جان گذشتگی خود در ۸ سال دفاع مقدس از تمامیت نظام دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران قاجار و پهلوی با وجود امکانات اما در جنگ‌ها در کمترین زمان در مقابل بیگانگان شکست خوردیم و بخش عظیمی از کشور را از دست داده ایم و این در حالی است که در ۸ سال دفاع مقدس با وجود اینکه کمترین امکانات را نداشته ایم اما با اتحاد و ایمان رزمندگان در مقابل بیگانگان ایستادگی کردیم و نگذاشتیم یک وجب از خاک در دست دشمنان بیافتد.

این مقام مسئول عنوان داشت: مردم در دوران انقلاب اصل عدالت را پذیرفتند و برای آن جهاد کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: اتحاد ما در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس یکی از اصلی ترین عامل‌های پیروزی ما در مقابل ظلم و استکبار جهانی بوده است.

سلیمانی افزود: در شرایط کنونی دشمنان سیره منافقین دوره صدر اسلام را در نظر گرفتند و با ایجاد داعش و تکفیری‌ها و تحت تاثیر قرار دادن وهابیون سعی به صدمه زدن به اسلام ناب محمدی را دارند اما به لطف فرزندان انقلاب این فتنه در نطفه خاموش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها