نواختن زنگ مقاومت و پیروزی توسط مادر یک شهید دانش‌آموز

به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، زنگ مقاومت و پیروزی توسط «بتول سیف الدینی» مادر شهید «محسن برهانی» در مدرسه شایستگان کرمان نواخته شد.
کد خبر: ۲۵۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ - 23September 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بزرگداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز «زنگ مقاومت و پیروزی» توسط «بتول سیف‌الدینی» مادر بزرگوار شهید «محسن برهانی» در مدرسه شایستگان کرمان نواخته شد.

بتول سیف‌الدینی در جمع دانش‌آموزان این مدرسه به بخشی از وصیتنامه فرزند شهیدش اشاره کرد و افزود: شهید برهانی بسیار سفارش به درس خواندن کرده است و من از شما عزیزان می‌خواهم درس بخوانید تا در آینده به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کنید.

وی ادامه داد: محسن 15 ساله بود که تصمیم گرفت به جبهه برود، اما چون سنش کم بود او را به جبهه نمی‌بردند و برای همین یک کپی از شناسنامه‌اش گرفت و سال تولدش را تغییر داد و عازم جبهه شد.

مادر شهید برهانی گفت: محسن دانش‌آموز درس‌خوانی بود، اخلاق خیلی خوبی هم داشت و از سال چهارم دبستان نمازش را به جماعت می‌خواند.

«بتول سیف‌الدینی» مادر شهید محسن برهانی و خواهر شهیدان محمدحسن، محمدحسین و محمدعباس سیف‌الدینی در زمان فعالیتش در بخش‌های مختلفی حضور داشت و نخستین مجموعه امور بانوان در ایران را در سال 69 در استانداری کرمان راه‌اندازی کرده است.

 
حضور مادر شهید والامقام «محسن برهانی» در جمع دانش آموزان مدرسه شایستگان
 
حضور مادر شهید والامقام «محسن برهانی» در جمع دانش آموزان مدرسه شایستگان
 
 حضور مادر شهید والامقام «محسن برهانی» در جمع دانش آموزان مدرسه شایستگان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار