احسان محمدحسنی:

بچه‌های هنر انقلاب با دست خالی نیز سنگر را خالی نمی‌گذارند

مسئول بنیاد فرهنگی روایت گفت: بچه‌های هنر انقلاب با دست خالی نیز سنگر فرهنگ و هنر را خالی نمی‌گذارند و با سیلی صورت را سرخ کرده‌اند.
کد خبر: ۲۵۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ - 23September 2017
بچه های هنر انقلاب با دست خالی نیر سنگر را خالی نمی گذارندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین تقدیر از هنرمندان ایثار و مقاومت «و آن دقایق آبی» عصر امروز (شنبه، ۱ مهر) با حضور سردار غیب پرور، علی نصیریان، علیرضا قزوه، بیژن نوه باوه، محمدحسین مهدویان، محمد خزاعی، سید بهروز رضویان و جمعی از هنرمندان انقلاب در حوزه هنری برگزار شد.

«احسان محمدحسنی» مسئول بنیاد فرهنگی روایت فتح ضمن عرض خیر مقدم به محضر خانواده های شهدا، اظهار داشت: این مراسم تقدیری از جانبازان، آزادگان، فرماندهان و اساتید رشته های هنری است که ظرف یکسال گذشته دست به خلق کارهای ماندگار و بی بدیلی زده اند.

وی گفت: امیدواریم این جلسه سرآغازی برای شنیدن اخبار خوب و توفیقات بزرگی به همت بچه های اهالی محله مظلوم هنر انقلاب باشد. نمی خواهیم از مظلومیت فرهنگ و هنر در دولت های مختلف حرف بزنیم اما همه می دانیم وارث چه سیاست و دستاوردهای فرهنگی هستیم.

محمدحسنی بیان کرد: بچه های هنر انقلاب با دست خالی سنگر فرهنگ و هنر را خالی نکرده اند و با سیلی صورت را سرخ کرده اند. امیدواریم با اعتمادی که فرمانده بسیج داشته اند که با همه قوا به میدان آمده اند و فرهنگ و هنر را در اولین اولویت خود قرار داده اند و رسانه را به مثابه شمشیر در عصر حاضر می دانند، به موفقیت بیشتری دست پیدا کنیم.

مسئول بنیاد فرهنگی روایت ادامه داد: امیدوارم لوگوی روایت بار دیگر به لوگوی محبوب بچه های هنر انقلاب تبدیل شود.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار