رییس فرهنگسرای رسانه خبر داد؛

برگزاری آیین تجلیل از رضا برجی در هفته دفاع مقدس

بهزاد تیمورپور گفت: آیین تجلیل از رضا برجی با عنوان «راوی عشق» به پاس 35 سال تلاش در عرصه عکاسی و سینمای مستند دفاع مقدس و جبهه مقاومت، به همراه رونمایی از مستند «عکاس صلح»، در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ - 24September 2017
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «بهزاد تیمورپور» رییس فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: رضا برجی از جمله عکاسان و فعالان رسانه ای عرصه دفاع مقدس و جنگ ها و بحران های جهانی است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی و همگام با مجموعه ماندگار روایت فتح و در میان صدای توپ و تفنگ 14 جنگ بین الملی دهه های 60 و 70 و 80 صدای شاتر دوربینش، قطع نشده است و این همت بلند او را رکوردار حضور در عرصه های مختلف جنگی کرده است.

رییس فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی گفت: ویژگی‌های منحصر به فرد این عکاس، فعال رسانه‎ای و جانباز دفاع مقدس و 35 سال تلاش او در عرصه عکاسی و سینمای مستند دفاع مقدس و جبهه مقاومت، شایسته نکوداشت و تجلیل بود که در طول سال های گذشته این اتفاق صورت نگرفته بود.

وی ادامه داد: برهمین اساس به مناسبت هفته دفاع مقدس تصمیم گرفتیم که مراسمی برای تجلیل از این هنرمند ارجمند برگزار کنیم که این آیین نکوداشت و تجلیل، سه شنبه 4 مهر ساعت 16:30 در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

تیمورپور گفت: این مراسم با حضور مدیران فرهنگی و هنرمندان و فعالان رسانه ای عرصه دفاع مقدس از جمله محسن مومنی رییس حوزه هنری، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، سید سلیم غفوری مدیر شبکه مستند و محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همزمان با این مراسم از مستند «عکاس صلح» به کارگردانی سید احمد معصومی‎نژاد و به تهیه کنندگی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی رونمایی می شود.
 
برگزاری آیین تجلیل از رضا برجی در هفته دفاع مقدس
 
علاقه مندان برای حضور در این مراسم که برای عموم آزاد است می توانند به فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22888681 الی 3، معاونت آفرینش و اجرا تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها