فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

جبهه مقاومت ثمره انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: محور قدرتمند مقاومت، ثمره انقلاب اسلامی است که با توجه به درون و تبعیت از ولی امر مسلمین شکل گرفت.
کد خبر: ۲۵۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ - 24September 2017
مقاومت ثمره انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از ایلام سردار«سید صادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام اظهار داشت: یکی از حوادث تاریخی که همه مردمان کشور ما در آن شریک بودند جنگ تحمیلی 8 ساله است.

حسینی با تشریح چگونگی آغاز جنگ تحمیلی بر علیه ایران اسلامی در اوایل انقلاب که در حال شکل گیری ساختار نوپای خود بود پرداخت، و افزود: مردم با تشکیل بسیج عمومی در اوایل جنگ و با تآسی از قیام عاشورا آگاهانه و مطلع پای در عرصه و میدان جهاد نهادند و همچون یاران امام حسین در صحنه کربلا با بصیرت و شناخت از هدف، راه دفاع را برگزیدند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، در ادامه اظهار داشت: با وجود تجهیزات دشمن و امکانات تدافعی آنان در مقابل رزمندگان اسلام، درایت امام، مقاومت مردم، و خلاقیت جوانان ایرانی بود که شرایط جنگ را عوض کرد و ایران اسلامی توانست با مهار دشمن و باز پسگیری مناطق تصرف شده شکست دشمن را رقم بزند.

سردار حسینی با بیان اینکه در دفاع مقدس اعتقاد، نبوغ جوانان انقلابی و رهبری امام خمینی (ره) و شور عاشورایی رزمندگان اسلام عامل پیروزی ما بود، اضافه کرد: در نهایت انقلاب اسلامی نه به زور سرنیزه بلکه به دلیل وضعیت و ساختار جمهوری اسلامی، عدالتخواهی و مبارزه با ظلم امروزه در حال صدور به اقصی نقاط جهان است و هیچ اثری از هیمنه رژیم بعث باقی نمانده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، تصریح کرد: محور قدرتمند مقاومت ثمره انقلاب اسلامی است که با توجه به درون و تبعیت از ولی امر مسلمین شکل گرفت و جنگ ثابت کرد که باید در مقابل زورگویان مقتدرانه و مقاوم دفاع کرد.

وی با بیان اینکه امروز هم در مبارزه با امریکا تنها شیوه مبارزه و مقاومت جواب می دهد نه چیز دیگری، بیان کرد: آمریکا دشمن تازه و جدیدی برای ملت ایران و منطقه خاورمیانه نبوده و نیست، سال ها است که با ترفندها و نقشه های شوم خود در صدد ایجاد بحران و راهی برای تسلط بر این منطقه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار