بررسی فعالیت های دولت در حوزه اجتماعی 1/

چشم انتظار تحولات اساسی در حوزه جوانان هستیم

یک جامعه شناس با اشاره به اینکه جوانان کشور یکی از متین ترین جوانان جهان هستند، گفت: در سال دوم دولت یازدهم چشم انتظار تحولات عظیم در حوزه اقدامات اجرایی برای بهبود شرایط جوانان هستیم.
کد خبر: ۲۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ - 24August 2014

چشم انتظار تحولات اساسی در حوزه جوانان هستیم

مجید ابهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی " دفاع پرس " بیان داشت: با وجود اینکه هنوز اظهار نظر برای خدمات ارائه شده از سوی دولت برای جامعه جوان کشور زود است اما باید گفت که وعده های دولت در حوزه جوانان تحقق نیافته است.

وی ادامه داد: در یکسال گذشته تمام توان دولت به رفع تحریم ها متمرکز شد و تمام توان رئیس جمهور صرف بهبود وضعیت اقتصادی کشورشد. در این میان هر اقدامی که صورت گرفت در حوزه جوانان نبود بجز وام ازدواج که طی چند ماه کش و قوس بالاخره به خود رنگ تحقق گرفت و توانست تا حدودی بخشی از مشکلات جوانان را مرتفع نماید.

این آسیب شناس اجتماعی خاطر نشان کرد: آنچه در این میان جای سوال دارد این است که اگر دولت تدبیر و امید قرار باشد به روش دولت قبل مسیر خود را ادامه دهد و وقت خود را صرف تصفیه حساب های جناحی کند یقینا سهم مردم در وعده های انتخاباتی همچون طرح جامع تامین اجتماعی و سلامت، مساله ترک اعتیاد و اشتغال بعد از آن، مبارزه با فساد اداری، ویژه خواری و رانت و ... در حد شعار باقی خواهد ماند.


این استاد دانشگاه در ادامه با اشاره به اینکه وقت دولت نباید صرف خنثی سازی تعارفات و تهدیدات سیاسی شود، گفت: جوانان ایران قانع ترین و متین ترین جوانان دنیا هستند که نه زیاده خواه هستند و نه افزون خواه لذا آنان هیچ گاه از عشق به انقلاب و کشور باز نمی مانند پس باید برای این جوانان برنامه ریزی مدونی را داشت تا زمینه ساز پیشرفت آنها باشیم.

وی گفت: دولت باید توجه داشته باشد که از سال دوم آغاز به کارش باید وعده هایش در حوزه جوانان به سمت تحقق حرکت کند لذا ما چشم انتظار تحولات اساسی در این بخش خواهیم بود.

ابهری اظهار کرد: ما باید برای بهبود شرایط جوانان تمام تلاش خود را صرف کنیم تا در آینده شرمنده نسل های آینده کشور خود نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار