معاون سپاه امام رضا(ع):

شهید «حججی» نماد انتقال رشادت‌های دفاع مقدس به نسل جدید است

معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) گفت: وجود شهید «حججی» نشان از این دارد که رشادت‌های دفاع مقدس و از خودگذشتگی‌های این دوران به نسل جدید نیز انتقال پیدا کرده است.
کد خبر: ۲۵۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳ - 25September 2017
به گزارش دفاع پرس از مشهد مقدس، «محمد حسین‌زاده»، معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) امشب در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در مجتمع آیه‌ها برگزار شد اظهار داشت: موج احساسات در مقابل قهرمانان دفاع مقدس و مدافعان حرم در مشهد مقدس همواره وجود داشته است و علاقه وی به امام هشتم(ع) سبب شد که برای طواف وی در مشهد پافشاری شود.

وی با اشاره به تشییع پیکر شهید حججی در مشهد مقدس، تأکید کرد: در واقع این افتخاری است که نصیب مردم مشهد شده که پیکر شهید حججی در این شهر تشییع شود چراکه این شهید بزرگوار در واقع یکی از بزرگترین رویش‌های انقلاب اسلامی بوده و ایستادگی او همواره مورد احترام مردم قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه هفته دفاع مقدس ثمره تلاش و از خودگذشتگی‌های رزمندگان است، خاطرنشان کرد: شهید حججی که مانند ستاره‌‌ای برای این نسل بوده و نشان از این دارد که رشادت‌های دفاع مقدس به نسل‌های کنونی نیز رسیده است.

حسین‌زاده اظهار داشت: سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی در مراسم تشیع پیکر شهید حججی در مشهد مقدس قطعی شده و مراسم وداع با پیکر شهید حججی ساعت 16 در صحن انقلاب توسط سپاه و آستان قدس برگزار می‌شود در ادامه روز چهارشنبه پیکر این شهید گرانقدر به تهران و اصفهان نیز برده می‌شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها