سردار فضلی:

7 میلیون نفر در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اعزام هفت میلیون نفر در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور طی سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۵۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ - 26September 2017
هفت میلیون نفر در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدندبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار «علی فضلی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست قرارگاه راهیان نور در دانشگاه ایلام اظهار داشت: استان ایلام در زمان هشت سال دفاع مقدس، شاهد نبردهای مهمی بوده است.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، اردوهای راهیان نور است که خوشبختانه طی سالهای گذشته، روند افزایشی داشته است.

سردار فضلی با اشاره به اینکه طی ۳۸ سال گذشته، یکی از نقاط مثبت نظام جمهوری اسلامی ایران که عمل به قرآن در آن موج می‌زند دفاع مقدس بوده است، افزود: تقارن ایام محرم با آغاز سال تحصیلی این فرصت را فراهم کرده تا اردوهای راهیان نور را در بخش امور فرهنگی گسترش دهیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: هم اکنون بسیاری از ایستگاه ها برای اعزام راهیان نور فراهم است و از اعزام ۲۰۰ هزار نفر در سال ۸۴، هم اکنون به هفت میلیون نفر رسیده است.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: امیدواریم با هدفمند کردن اعزام اردوهای راهیان نور در بین دانشگاه‌های کشور شاهد افزایش کیفی و کمی اعزام‌ها باشیم که در این راستا، نیازمند فرهنگ سازی و ایجاد دستورالعمل‌ها و ساز و کارهای لازم برای اردوهای راهیان نور در دانشگاه‌ها هستیم.

این مسئول بیان داشت: هم اکنون برای برگزاری اردوهای راهیان نور در کشور بیش از ۲۰۰ هزار نفر کادر انقلابی، اعزام اردوها را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه برای اردوهای راهیان نور بیش از ۲۶ هزار نفر مبلغ عملیات‌های دفاع مقدس حضور دارند، عنوان کرد: علاوه بر این، ۷۶ هزار نفر مدیران کاروان و ۴۰ هزار خادم در این مورد فعالیت دارند.

سردار فضلی با اشاره به اینکه در استان ایلام ظرفیت‌های بسیار خوبی برای اردوها وجود دارد، ادامه داد : زیرساخت‌های لازم از جمله اسکان باید در یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بیشتر شود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان متذکر شد: یکی از مهمترین نیازهای استان ایلام در بحث راهیان نور، اجرای رزمایش‌های رزمی است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار