جامع‌ترین اثر در مورد شهید حججی؛

نرم افزار «سرآغاز» برای میلیون‌ها کاربر اندروید در ایران عرضه شد

نرم افزار اندروید «سرآغاز» جامع‌ترین اثر در معرفی شهید محسن حججی همزمان با مراسم استقبال از پیکر این شهید بزرگوار، در مشهد مقدس عرضه شد.
کد خبر: ۲۵۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ - 26September 2017
نرم افزار سرآغاز برای میلیون‌ها کاربر اندروید در ایران عرضه شد
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نرم افزار اندروید «سرآغاز» جامع‌ترین اثر در معرفی شهید محسن حججی نجف‌آبادی شهید مدافع حرم کشورمان امروز همزمان با مراسم استقبال از پیکر این شهید بزرگوار در مشهد مقدس عرضه شد.
 
این نرم افزار دارای بخشهای متنوع و مختلفی همچون روایت زندگی، خاطرات ناب، دستنوشته‌ها، چهره‌نما، نوای هنر، پیام شهادت، نوای مداحان، ویدیوسرا، گرافیک و مدافعان بی سر است.
 
این اپلیکیشن که با حمایت مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی توسط بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تهیه و عرضه شده است به صورت هدیه فرهنگی و رایگان از طرق زیر قابل دریافت و نصب می‌باشد:
 
۱. مراجعه به پایگاه اینترنتی www.hojaji.net و فشردن دگمه دانلود
۲.مراجعه به برنامه های اپ استور فارسی مانند کافه بازار
۳. پیامک عدد ۱ به 30001171 و دریافت لینک دانلود بر روی گوشی تلفن همراه
 
گفتنی است کسانی که علاقه مند به ارسال آثار فرهنگی و هنری خود در مورد این شهید هستند می‌توانند از طریق این اپلیکیشن اقدام به ارسال تولیدات خود به جشنواره فرهنگی و هنری شهید حججی کنند.
 
این جشنواره در قالب‌های شعر، عکاسی روز تشییع، دلنوشته، دلصدا (صوت نغمه با شهید)، تصویرسازی، خاطره، استیکر، موسیقی، نماهنگ، پوستر و گرافیک به انجام می‌رسد و منتظر ارسال آثار تمام مردم و علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت می‌باشد.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار