یادداشت/

مردم قدردان امنیت آفرینان هستند

حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «محسن حججی» نشان داد که مردم قدردان امنیت آفرینان هستند و این پیام را هم به جهانیان مخابره کردند که پشتیبان نیروهای مسلح در دفاع از کشور خواهند بود.
کد خبر: ۲۵۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ - 27September 2017
مردم قدردان امنیت آفرینان هستند

گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس - محمدحسن جعفری؛ حضور باشکوه و بی نظیر مردم در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «محسن حججی» نشان داد که مردم قدردان امنیت آفرینان و سربازان و پاسداران وطن و اسلام هستند. روزی که بحث دفاع از حرم و حضور مستشاری ایران در سوریه و عراق مطرح شد، مسئولان فکر نمی‌کردند که مردم از این امر استقبال کنند، لذا اولین گروه شهدای مدافع حرم بسیار مظلومانه و گمنام در شهرها تشییع و به خاک سپرده شدند.

اما امروز و پس از چند سال نشان داده شد که مردم قدردان آنانی هستند که کیلومترها دورتر از مرز کشور خود به دفاع می‌پردازند و مردم می‌دانند که نیروهای نظامی ما نه برای دفاع از فرد خاصی بلکه برای دفاع از کشورمان، اسلام و مقدساتش و جبهه مقاومت باید فراتر از مرزهای خود حضور پیدا کنند و حتی جان را نیز در این راه فدا سازند.

آن روزی که حادثه تروریستی در مجلس و حرم امام خمینی (ره) به وقع پیوست، ملت ایران را متوجه ساخت که اگر مدافعان حرم ما در سوریه و عراق نبودند امروز باید در همدان، کرمانشاه و تهران با داعش روبرو می‌شدیم و هر لحظه باید منتظر حادثه و انفجاری می‌بودیم.

مردم علاوه بر اینکه نشان داده‌اند قدردان سربازان و پاسداران وطن هستند، در حمله موشکی سپاه به مقرهای داعش در دیرالزور سوریه نیز نشان دادند که حامی اقتدار و پاسخ محکم و کوبنده‌ای به هر متجاوزی هستند که این حمایت در شادمانی و خوشحالی مردم نمایان بود.

این قدردانی مردم، تنها به این حضور خلاصه نمی‌شود و این روزها صحنه‌ای در کشور به وجود آمده است که هر ایرانی از دیدن هر نظامی اعم از ارتشی، سپاهی و ناجایی احساس آرامش، امنیت و غرور می‌کند و شاید زیباترین صحنه‌‌ای که خود در خیابان‌های تهران مشاهده کردم، رفتار خانم میانسالی با ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی بود که به هر ماموری می‌رسید با دستمال، عرق از صورتشان برمی‌گرفت و آب خنک به آن‌ها می‌داد و به مانند مادری از فرزندانش مراقبت می‌کرد.

امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت این قدردانی و حمایت مردم در نقطه اوج امنیت قرار دارد؛ چرا که رکن اساسی و اصلی برقراری امنیت پایدار در کشور، حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله تشییع شهدای عزیزی است که حماسه‌آفرین شدند و همچنین امروز که جنگ‌افروزی‌های داعش در حال پایان یافتن است، اقتدار ایران اسلامی به رخ جهانیان کشانده شد و تشییع پرشکوه شهید حججی نیز نشان داد که مردم پشتیبان نیروهای مسلح و عامل اقتدارآفرین ایران در منطقه و جهان هستند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار