سرهنگ مهدیخانی:

بزرگداشت «دفاع مقدس» بزرگداشت عزت و شرف است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان بزرگداشت دفاع مقدس را بزرگداشت عزت و شرف دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان به امام حسین (ع) تاسی کردند و به همین دلیل یاد و نامشان ماندگار شد.
کد خبر: ۲۵۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ - 28September 2017
بزرگداشت دفاع مقدس، بزرگداشت عزت و شرف است///بازخوانی و تنظیم ////به گزارش دفاع پرس از زنجان، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس که در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس حیات‌بخش زندگی مردمی است که برای دفاع، ازخودگذشتند، با تمام سرمایه زندگی‌ خود به پا خاستند و در برابر دشمن ایستادند.

وی جاودانگی دفاع مقدس را به دلیل درس گرفتن از مکتب عاشورا دانست و گفت: اگر چه دشمنان ابا عبدالله (ع) تلاش کردند تا ایشان را در قتلگاه به فراموشی بسپارند، اما مانایی حادثه عاشورا موجب شد تا امروز هم این نام بلندآوازه شود.

مهدیخانی با اشاره به اینکه دشمنان جنگ را علیه نظام اسلامی تحمیل کردند، افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم، مانایی حق نمی‌گذارد فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس از بین رود.

وی با بیان اینکه اگر کسی راه و سیره امام حسین (ع) و فرهنگ دفاع مقدس را ادامه دهد، گفت: در واقع انسان با این کار خود را زنده نگه می‌دارد.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان بزرگداشت دفاع مقدس را بزرگداشت عزت و شرف دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان به امام حسین (ع) تاسی کردند و به همین دلیل یاد و نامشان ماندگار شد.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌‌ترین نشانه‌های الهی در هشت سال دفاع مقدس تحقق «وعده نصرت الهی» بود، اظهار داشت: صدام 2 سال پس از آتش بس و مذاکرات بی حاصل، به کویت حمله کرد و در پی آن مجبور شد تمام شرایط ایران را بپذیرد و رسما اذعان کند که ایران پیروز شده است.

مهدیخانی ادامه داد: برای آنان که در پیروزی بزرگ ملت ایران شبهه دارند، امضاء صدام پای این نامه بزرگ‌ترین اعتراف به پیروزی ملت ما از زبان دشمنی است که 8 سال با ما جنگید.

وی با بیان اینکه ملت ما هشت سال صادقانه و خالصانه آنچه داشت در طبق اخلاص گذاشت، افزود: خداوند هم ضمن یاری جبهه حق با شکست صدام و به دار آویخته شدن او «وعده نصرت الهی» را محقق کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار