رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری اظهار کرد؛

لزوم قدردانی از پیشکسوتان دفاع مقدس/ دانشگاه آزاد در شناساندن ارزش‌های دفاع مقدس پیشگام است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با بیان اینکه باید قدر پیشکسوتان دفاع مقدس را باید دانست،‌ گفت:‌ دانشگاه آزاد در شناساندن ارزش‌های دفاع مقدس پیشگام است.
کد خبر: ۲۵۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ - 27September 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «کیومرث نیازآذری» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری پیش از ظهر امروز در مراسم «یاد یاران» ویژه فرماندهان دفاع مقدس مازندران که به مناسبت سی‌و‌هفتمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد، اظهار داشت: باید قدر پیشکسوتان دفاع مقدس را دانست. لازمه قدردانی از آنها رسیدن به شناخت کافی در مورد آنهاست که چگونه در مقابل دشمن با آن همه امکانات ایستادند و امروز ما را رقم زدند.

وی افزود: کسانی‌که قدردان زحمات پیشکسوتان و رزمندگان نیستند، قطعاً در این زمینه بی‌خبر بوده و در ارزش‌گذاری سهم کمی دارند و اینکه چگونه باید قدردان زحمات‌شان باشیم،‌ خود جای سؤال دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با بیان اینکه نسل امروزی هشت سال جنگ تحمیلی را ندیده‌اند،‌ تصریح کرد: نسل امروز در سیستم مجازی و تکنولوژی غرق شده است. شناخت ارزش‌های دفاع مقدس مستلزم داشتن علم کافی در مورد آن است؛‌ بنابراین از اقدامات مهم دانشگاه آزاد اسلامی این است که در زمینه شناساندن ارزش‌های دفاع مقدس به نسل نو پیشگام شده و با تصویب گذراندن 2 واحد درس در مورد دوران دفاع مقدس با وجود مقاومت از جانب دانشگاه‌های دیگر، وظیفه خود دانسته است که مقاومت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس را به دانشجویانی که ذهنشان پر از سؤال است،‌ معرفی کند.

نیازآذری میزبانی از پیشکسوتان دفاع مقدس را برای دانشگاه آزاد ساری یک امتیاز دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تنها دانشگاهی است که در تدریس 2 واحد درسی دفاع مقدس به شرح آنچه در جبهه‌های جنگ گذشته،‌ پیش قدم شده است.

وی در پایان اظهار کرد: تدریس وصیت‌نامه حضرت امام (ره) نیز در این دانشگاه آزاد بدون دریافت شهریه‌ای از دانشجویان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار