جعفری:

بخش «انقلاب اسلامی» موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقویت می‌شود

مدیرعامل جدید موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: بخش «انقلاب اسلامی» موزه تقویت خواهد شد و در این رابطه نیازمند همکاری نهادهای فرهنگی هستیم.
کد خبر: ۲۶۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ - 04October 2017
بخش «انقلاب اسلامی» موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقویت می‌شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «علی اصغر جعفری» مدیرعامل جدید موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در آیین معارفه خود و تکریم مدیرعامل سابق این موزه که صبح امروز (چهارشنبه 12 مهر) برگزار شد، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی مانند خورشید می‌درخشد که دفاع مقدس بخش نورانی‌تر آن است و در واقع نام ایران همراه با نام و یاد مجاهدت‌های امام و رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس توام شده است؛ لذا باید تابلوی عظیمی از این زیبایی‌ها را خلق کنیم.
 
وی اضافه کرد: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مجموعه‌ای از دستاوردها و نمایش بزرگی ملتی است که عزت و افتخار را به سپهر اسلام و شیعه بازگرداند، لذا امروز اسلام و شیعه به پاس این بزرگی‌ها قدر شناخته می‌شود.
 
جعفری با اشاره به اینکه کارگروه‌های فکری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تشکیل شده است، افزود: در این موزه به همراهی پیشکسوتان، اندیشمندان، هنرمندان و اصحاب رسانه نیازمندیم؛ همچنین امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و مراکز نظامی و رسانه ملی و نیز دستگاه‌های فرهنگی برای نشر فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز ترویج اندیشه‌های بزرگ استفاده کنیم.
 
وی در پایان بیان داشت: در این موزه در بخش دفاع مقدس کارهای خوبی انجام شده که باید بخش انقلاب اسلامی را هم پا به پای آن جلو ببریم.
 
انتهای پیام/ 231 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار