در پی حملات جنگنده‌های ارتش عراق؛

مواضع داعش در مرکز حویجه منهدم شد

تعدادی از مواضع گروه تروریستی داعش در الحویجه در پی حملات جنگنده‌های ارتش عراق منهدم شد.
کد خبر: ۲۶۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ - 04October 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از فرات نیوز، جنگنده‌های ارتش عراق تعدادی از مواضع گروه تروریستی داعش در مرکز حویجه در استان کرکوک را منهدم کردند.

واحد رسانه‌ای حشد شعبی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنگنده‌های ارتش این کشور با استناد به اطلاعات دستگاه‌های اطلاعاتی، ظهر امروز چهارشنبه تعدادی از مواضع داعش را منهدم کردند تا مقدمات برای حمله به مرکز این شهر و آزادسازی آن از لوث داعش فراهم شود.

نیروهای داوطلب مردمی عراق امروز در ادامه پیشروی‌های خود روستاهای جبوریه، نایف ابراهیم، سعیدیه در غرب حویجه، روستای قازان کرحه در شرق ناحیه ریاض در جنوب شرق حویجه و روستای ربیضه را از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کردند.

نیروهای عراقی همچنین روستاهای حوض سبعه و یاسین طه واقع در غرب مرکز شهرستان حویحه و روستاهای عالیه و خلف‌الأسود در غرب ناحیه ریاض را از چنگ تروریست‌های داعشی آزاد کردند.

نیروهای داوطلب مردمی و امنیتی عراق صبح امروز عملیات گسترده‌ای برای آزادسازی مرکز حویجه و ناحیه ریاض و روستاها و مناطق اطراف شهرستان حویجه آغاز کردند.

حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق روز جمعه گذشته آغاز مرحله دوم عملیات آزادسازی حویجه در استان کرکوک را اعلام کرد.

نیروهای عراقی در مرحله اول عملیات آزادسازی حویجه موفق شده بودند ده‌ها روستا و چندین ناحیه را از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کرده و خسارات سنگینی به آن‌ها وارد سازند.

شهرستان حویجه در جنوب غرب استان کرکوک واقع شده و نواحی آن همچنان تحت اشغال تروریست‌های داعشی است.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار