سردار فرحی:

سامانه «سرباز ماهر» راه‌اندازی می‌شود/سامانه غربال‌گیری با هدف انتخاب افراد متخصص فعالیت می‌کند

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با بیان اینکه سامانه «سرباز ماهر» راه‌اندازی می‌شود گفت: سامانه غربال‌گیری با هدف انتخاب افراد متخصص فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۲۶۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ - 04October 2017
به گزارش دفاع پرس از کرج، سردار «مهدی فرحی»، فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح امروز در گردهمایی مهارت افزایی و تسهیل اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که در سالن اجتماعات مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد گفت: در هر سال 500 هزار سرباز در کشور خدمت می‌کنند که سعی داریم با راه‌اندازی سامانه «سرباز ماهر» افزایش مهارت سربازان را مهیا سازیم.

وی افزود: این سامانه در سه موضوع تخصص، جامعه و عمومی ارائه مطلب خواهد داشت که امیدواریم شرایطی را فراهم سازد که جذابیت لازم و کافی برای سربازان مهیا شود.

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اضافه کرد: لازم است شرایط به‌گونه‌ای برای جوان تعریف شود که برای خدمت به کشور آماده و مهیا باشد و‌ جذابیت لازم ‌و ‌کافی وجود داشته باشد.

سردار فرحی در ادامه با تأکید بر لزوم افزایش جمعیت در دوره سربازی، متذکر شد: همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌ها اجرایی به‌ منظور ارائه خدمات مهارت آموزشی به سربازان لازم و ضروری است.

وی در ادامه با تأکید بر وجود انگیزه و نشاط در نیروهای نظام‌ وظیفه، افزود: ایجاد و افزایش مهارت رکن اصلی برای خدمت به کشور است.

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح یادآور شد: در راستای هدفمندی دوران سربازی افراد، تسهیلاتی مدنظر قرار گرفته است که پس از اتمام دوران خدمت به او تعلق خواهد گرفت.

سردار فرحی با بیان اینکه این افراد با سپری کردن دوران خدمت خود به مراکز صنعتی و تولیدی در راستای اشتغال‌زایی معرفی خواهند شد، متذکر شد: یک سامانه با هدف غربالگیری طراحی‌ شده است که کمک می‌کند افراد متخصص در اشتغال به کار گرفته شوند.

وی در پایان اظهار داشت: این اقدامات با هدف ارتقا و افزایش بهره‌وری از دوران سربازی به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار