سردار رضایی عنوان کرد؛

تعامل مطلوب مرزبانی با مقامات عراقی برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: جلسه‌ای با مرزبانان کشور عراق در مهران به منظور افزایش هماهنگی‌های لازم برای خدمت به زائران اربعین امسال، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۰۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ - 05October 2017
تعامل مطلوب مرزبانی با مقامات عراقی برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در جلسه هم‌اندیشی فرماندهان مرزبانی استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان که در شهر مهران برگزار شد، اظهار داشت: امنیت و مدیریت محوطه «قرنطینه» که بعد از گیت گذرنامه تا صفر مرزی و خروج زائران نام دارد در هر چهار پایانه مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه بر عهده مرزبانی است که فرماندهان مربوطه برای مدیریت صحیح آن در راستای تسهیل تردد زائران، طرح و تدبیر قابل اجرا آماده کرده‌اند.

وی افزود: در هر سه استان تعیین شده علاوه بر برقراری امنیت و خدمات رسانی به زائران اربعین، مصمم به تشدید اقدامات امنیتی در دیگر بخش‌های مرزی هستیم، همچنین برای خلاء‌ها و معابر مرزی برنامه داریم که کنترل و تقویت مرزها در همین راستا است.

این مقام ارشد در مرزبانی ناجا تصریح کرد: کنترل تردد ایام اربعين، خدمات رسانی به زائران سید الشهداء ( ع) و تسهیل در تردد آنها بعد از اربعين سال گذشته در دستور کار بوده است؛ با هماهنگی طرف‌های عراقی که خوشبختانه تعامل خوبی هم داریم سعی شده معایب سال گذشته مرتفع شود.

وی ادامه داد : پیش بینی ما این است حضور مشتاقان شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین امسال بیشتر از سال گذشته باشد در همین راستا جلسه‌ای با مرزبانان کشور مقابل در مهران به منظور افزایش هماهنگی‌های لازم برای خدمت به زائران اربعین امسال، برگزار می‌شود.

در ادامه این نشست، سردار «نظرپور» فرمانده مرزبانی استان خوزستان، سردار «پاکباز» فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه و سرهنگ «یحیی الهی» فرمانده مرزبانی استان ایلام  نیز جداگانه بر آمادگی لازم برای خدمت رسانی و تسهیل در تردد زائران، همچنین تشدید مراقب و کنترل از حریم امنیتی مرزها، مطالبی را مطرح کردند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار