شهید محمد جاودانی:

هر آنچه دارم از روضه امام حسین (ع) دارم

شهید مدافع حرم «محمد جاودانی» در فرازی از وصیتنامه خود نوشته است: سفارش می­ کنم به زیارت عاشورا و مداومت بر روضه امام حسین (ع) که در آن برکات فراوانی است و بنده حقیر هر چه دارم از آن دارم و بس.
کد خبر: ۲۶۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ - 06October 2017

هر آنچه دارم از روضه حضرت اباعبدالله ­الحسین(ع) دارمبه گزارش دفاع پرس از مشهد، همزمان با تاسوعای حسینی «محمد جاودانی» با نام جهادی «میثم» که مسئولیت واحد تخریب قرارگاه تدمر را بر عهده داشت در راه دفاع از حرم آل الله به درجه رفیع شهادت نائل آمد و افتخار شانزدهمین شهید مدافع حرم از سرزمین توس را از آن خود کرد.

وصیتنامه شهید والامقام جاودانی

با نام و یاد خداوند بخشنده مهربان و با درود و سلام به آقا رسول الله و اهل بیت مطهرش و با تهنیت به روان پاک امام خمینی و شهیدان راه حق در طول تاریخ، بنده حقیر کوچکتر از آنم که نصیحت کنم اما به همه برادران و خواهران خود وصیت می­ کنم پیرو ولی فقیه زمان باشید و بدانید این انقلاب با هزینه های فراوان به دست ما رسیده است و راه نجات فقط پیروی از امام خامنه ای می باشد.

بروید و وصیت شهیدان راه حق و سیره عملی آنان علی الخصوص سرور و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام) را مطالعه کنید و الگوی خود قرار دهید.

سفارش می­ کنم به زیارت عاشورا و مداومت بر روضه امام حسین (علیه السلام) که در آن برکات فراوانی است و بنده حقیر هر چه دارم از آن دارم و بس.

از همه برادران و خواهران طلب عفو و حلالیت می­ کنم و همچنین از خداوند می­ خواهم گناهان، خطاها و کوتاهی ام در انجام تکلیف را به رحمت واسعه خودش ببخشد.

در پایان از مسئولین امر می ­خواهم در صورت امکان مرا در کنار پیکر رفیقان سفر کرده ام شهیدان عارفی و اسدی به خاک بسپارند.

همچنین در خصوص بدهی های مالی و حساب هایم که غالب آن به علت سفر های مکرر به عراق برای جهاد بوده است وصیت نامه ای نوشته ام و در منزل موجود می­ باشد.

تاریخ تکمیل: 1396/3/2

هر آنچه دارم از روضه حضرت اباعبدالله ­الحسین(ع) دارم
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار