نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

دوست و دشمن بر اقتدار نیروهای مسلح ایران اذعان دارند

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: امروز اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر همگان روشن است و دوست و دشمن بر این موضوع اتفاق نظر دارند.
کد خبر: ۲۶۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ - 07October 2017
دوست و دشمن بر اقتدار نیروهای مسلح ایران اذعان دارندبه گزارش دفاع پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «محمدنقی لطفی» نماینده ولی فقیه در استان ایلام صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروهای انتظامی استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: آنچه امروز دشمنان این مرز و بوم را از فکر تعدی و تجاوز به ایران اسلامی باز داشته حضور قدرتمند نیروهای مسلح در دفاع از کیان این سرزمین است.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سایه تبعیت از مقام ولایت از کارآمدترین و زبده‌ترین نیروهای نظامی در منطقه و جهان هستند و بخش اعظمی از توفیقات کشور مرهون رشادت های نیروهای امنیتی و نظامی است.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: وجه تمایز نیروهای مسلح در ایران اسلامی با سایر نقاط جهان مردمی بودن و اعتماد متقابل بین مردم و یگان‌های نظامی است که همین عامل باعث شده روز به روز شاهد تقویت فضای همدلی و مودت بیین آحاد افراد جامعه و نیروهای نظامی باشیم.

حجت‌الاسلام لطفی با اشاره به وجود بیش از 2 هزار و 500 کیلومتر مرز کشورمان با سایر کشورها تاکید کرد: در شرایطی که همسایگان ایران دچار تحرکات گسترده گروه‌های تروریستی و تکفیری هستند ولی کشورمان لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه آشوب زده خاورمیانه است که توانسته به خوبی آرامش و امنیت را برای عموم مردم به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار