سردار رحیمی خبر داد؛

برقراری تماس روزانه بیش از ۱۳ هزار شهروند با مجموعه پلیس

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: طبق آمار روزانه ۱۳ هزار و ۵۰۰ شهروند با پلیس۱۱۰ تماس می‌گیرند.
کد خبر: ۲۶۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ - 08October 2017
برقراری تماس روازنه ۱۳ هزار و ۵۰۰ شهروند با مجموعه پلیسبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» رییس پلیس تهران بزرگ صبح امروز در گفت‌وگویی تلویزیونی، با اشاره به ترافیک شهر تهران اظهار داشت: مدیریت ترافیکی شهر تهران از اولویت‌هایی است که با کمک و مشارکت فرهنگی شهروندان به خوبی انجام می شود.

وی ادامه داد: دومین اولویت مبارزه با سارقان خرد و سومین اولویت بنا به خواست شهروندان، جمع آوری معتادان متجاهر است که امیدواریم دستگاه‌های مرتبط وظایف خود را با قدرت بیشتر ادامه دهند.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به عملیات‌های انجام شده در پلیس تهران بزرگ گفت: مبارزه با اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی با شدت انجام می‌شود و همه این برنامه‌ها در راستای ارتقای امنیت و احساس امنیت در ام القرای جهان اسلام صورت می‌گیرد.

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه همکاری شهروندان با پلیس در زمینه اطلاع رسانی جرائم بسیار اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: روزانه ۱۳۵۰۰ مورد تماس های شهروندان با سامانه ۱۱۰در تهران برقرار شده، که براساس آن ماموریت از جانب همکاران پلیس انجام می‌گیرد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۷ به شکایات، پیشنهادات، تقدیر های شهروندان از عملکرد پلیس اختصاص یافته است گفت: این سامانه واحد ویژه فرماندهی است و در تمام استان‌ها آمادگی پذیرش موارد اعلامی را از شهروندان دارد.

رییس پلیس پایتخت افزود: در برخی از کلانتری‌ها میزان حضور ارباب رجوعان از برخی ادارات کل سازمان‌های دیگر بیشتر می باشد. خیرین امنیت ساز می توانند ما را در توسعه فیزیکی اماکن انتظامی یاری نمایند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه اجرای مدیریت کیفیت نیروی انتظامی در کلانتری‌ها موجبات رضایتمندی شهروندی را ایجاد نموده است گفت: افتتاح سیستم پیامکی پیگیری پرونده های قضایی کلانتری از طرح هایی است که به منظور سهولت رسانی به شهروندان افتتاح می گردد.

انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار