قبل از ظهر امروز صورت گرفت؛

افتتاح یادمان شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان

همزمان با هفته ناجا، یادمان شهید گمنام دفاع مقدس در ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۶۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ - 08October 2017

افتتاح یادمان شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجانبه گزارش دفاع پرس از زنجان، مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان با حضور «آیت‌الله خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، «اسدالله درویش امیری» استاندار زنجان، سردار «کرمی» فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)، امیر «مظهری» فرمانده تیپ 216 زرهی، سردار «آزادی» فرمانده انتظامی استان، سرهنگ «مهدیخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله «علی خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان زنجان ضمن قدردانی از مسئولین ساخت یادمان شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی، اظهار داشت: برای همه، دو نعمت از همه نعمت‌ها بزرگتر است یکی سلامتی و دیگری نعمت امنیت.

وی با تبریک هفته ناجا، افزود: اگر نعمت سلامتی نباشد انسان هیچ لذتی در زندگی نخواهد داشت و همچنین اگر امنیت نباشد انسان از سلامتی خود بهره کافی را نمی‌برد و این امنیت را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا هستیم.

خاتمی تصریح کرد: برای همه کشورها یکی از فاکتورهای مهم برای حیات سیاسی تامین، ایجاد و تضمین امنیت برای عموم مردم است که به  لطف خدا این امنیت به دست سربازان امام زمان (عج) و در راس آنها مقام معظم رهبری در کشور وجود دارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت کشور و مرزها گفت: ما امروز به عنوان یک انقلاب بزرگ از سلطه استکبار بیرون آمده‌ایم و اعلام کرده‌ایم که مستقل فکر و عمل می‌کنیم و سرنوشت خودمان را تدوین و تعیین می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار