سردار رحیمی در جمع خبرنگاران:

دستگیری باند جاعلان مُهرها و اسناد سازمان‌ها/ 11 محکوم متواری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری باند 10 نفره جاعلان مهرها و اسناد سازمان‌های دولتی و غیردولتی خبر داد و گفت: این عملیات شب گذشته انجام شد.
کد خبر: ۲۶۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ - 09October 2017
دستگیری باند جاهلان مهرها و اسناد سازمان‌ها/ 11 محکوم متواری دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم رونمایی از جدیدترین طرح فناوری‌های نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات یک هفتگی یگان‌های نیروی انتطامی تهران بزرگ اظهار داشت: در این عملیات‌ها 27 باند متلاشی و بیش از 116 نفر که بسیاری از آن‌ها سابقه‌‌دار بودند، دستگیر شدند.

وی ادامه‌ داد: در بین دستگیرشدگان 11 نفر محکوم‌ متواری بودند.

سردار رحیمی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا گفت: سه انبار بزرگ‌ کالای قاچاق به ارزش بیش از 20 میلیارد تومان کشف شد که در یک مورد بیش از ده هزار کفش قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به‌ کشف داروهای قاچاق پرورش اندام افزود: در یک‌ عملیات بخش زیادی از داروهای تقلبی و قاچاق پرورش اندام کشف و ضبط شدند که سلامتی خیلی‌ها را به خطر انداخته بود.

رئیس پلیس پایتخت در پایان با اعلام‌ خبر انهدام باند 10 نفره جاعلان مهرها و اسناد سازمان‌های دولتی و غیردولتی گفت: این باند ده نفره به جعل مهرها و اسناد سازمان‌های قوه‌ قضاییه، وزارت کشور، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، سازمان نظام وظیفه عمومی می‌پرداختند که شب گذشته دستگیر شدند.

 انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار