سردار مهری عنوان کرد؛

کنترل بهتر رفت و آمد وسایل نقلیه با بازنگری در قوانین

رئیس پلیس راهور کشور گفت: با بازنگری در قوانین راهنمایی و رانندگی توانسته‌ایم کنترل بهتری بر رفت و آمدهای وسایل نقلیه داشته باشیم.
کد خبر: ۲۶۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ - 10October 2017
کنترل بهتر رفت و آمد وسایل نقلیه با بازنگری در قوانین
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «تقی مهری» رئیس پلیس راهور کشور در آیین افتتاح همزمان 35 مرکز مانیتورینگ در استان‌های کشور، اظهار داشت: از سال گذشته تا پایان مرداد ماه سال جاری، شاهد کاهش تلفات بیش از 500 نفر در جاده‌ها نسبت به دوره مشابه سال قبل بودیم که این نشان از کاهش 4 درصدی سوانح رانندگی دارد.
 
وی افزود: بازنگری در قوانین راهنمایی و رانندگی باعث شد تا امروز بتوانیم از تجهیزات و فناوری‌های نوین استفاده کنیم و این وسایل در کنترل رفت و آمد کمک شایانی به ما کرده است.
 
سردار مهری عنوان کرد: یکی از رویکردهای پلیس راهنمایی و رانندگی، بهره‌گیری از فناوری نوین است و اقدامات بسیار ارزشمندی صورت گرفته است. 
 
رئیس پلیس راهور با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌های مختلف تصریح کرد: یکی از سامانه‌های مهم سامانه 120 است که رانندگان می‌توانند تخلفات و نمرات منفی خود را در این سامانه مشاهده کنند. همیاران پلیس نیز می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.
 
وی با اشاره به تعامل بین پلیس راهور ناجا با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حوزه برون شهری گفت: سامانه‌ پایش تردد بین شهری در همه اتویوس‌های نصب شده است و امروز از این سامانه‌ بهره‌گیری می‌کنیم. 
 
سردار مهری در ادامه خاطرنشان کرد: با افتتاح سامانه هوشمند ثبت تخلف و اعمال قانون برای رانندگان متخلف، پلیس راه می‌تواند در لحظه تخلفات رانندگان را ثبت کند. 
 
رئیس پلیس راهور با اعلام اینکه یک هزار و 888 دوربین سرعت سنج تا پایان سال جاری در جاده‌های کشور نصب می‌شود، گفت: نیازمند مراکز مانیتورینگ بیشتری در درون شهرها هستیم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار