امیر حیدری:

نیروی زمینی ارتش باید در مسیر پویایی، تحرک و تولید قرار گیرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ولایتمداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری سه اصل مهم در نزاجاست، گفت: نیروی زمینی ارتش باید در مسیر پویایی، تحرک و تولید قرار گیرد.
کد خبر: ۲۶۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ - 10October 2017
نیروی زمینی ارتش باید در مسیر پویایی، تحرک و تولید قرار گیرد
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع معاونین، مدیران و مسئولین نزاجا اظهار داشت: نیروی زمینی بر سه اصل ولایت‌مداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری استوار است.
 
وی ولایت‌محوری را در نیروی زمینی ارتش به عنوان مهمترین اصل خواند و تصریح کرد: منظور از ولایت‌محوری و ولایت‌مداری این است که نگاه ما به موضوعات و در اعمال، رفتار، اخلاق، کردار و حرکات، همانند نگاه دلسوزانه و رفتار پدرانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) باشد.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: فرماندهی معظم کل قوا فرمودند که در فرماندهی باید جوهره رهبری وجود داشته باشد. حضرت آقا فرمانده را محور دانسته و فرماندهان باید مطالبات رهبری را در تمامی کارها سرلوحه قرار دهند.
 
امیر حیدری با بیان اینکه عدالت محوری اصل دوم و مهم نیروی زمینی ارتش است، خاطرنشان کرد: در بعضی مواقع برای اجرای عدالت باید تاوان بسیار بزرگی پرداخت کنیم؛ البته باید سعی کنیم جامعه را در مسیر عدالت قرار دهیم. در نیروی زمینی عدالت‌محوری در دستور کار قرار گرفته است و تاکنون برنامه‌های بسیاری خوبی را انجام داده‌ایم.
 
وی ادامه داد: در نیروی زمینی ارتش تمامی مشاغل بر اساس شایسته‌سالاری انتخاب می‌شوند و ما در این زمینه قدم‌های بسیار ارزشمندی را برداشته‌ایم. این سه اصل باید در نزاجا نهادینه شود و باید بر اساس این اصول، نیروی زمینی ارتش در مسیر پویایی، تحرک و تولید قرار گیرد.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار